ΒΕΘ: Παρενέργειες από τις καθυστερήσεις στην Πύλη 16 του ΟΛΘ

Το ΒΕΘ έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων επιχειρήσεων - μελών του, που αναγκάζονται σε πολύωρες καθυστερήσεις προκειμένου να προχωρήσουν σε φορτοεκφορτώσεις εμπορευμάτων.

ΒΕΘ: Παρενέργειες από τις καθυστερήσεις στην Πύλη 16 του ΟΛΘ

Για νέα αμφισβήτηση της αξιοπιστίας των ελληνικών επιχειρήσεων, αδυναμία τήρησης των απαιτούμενων χρόνων για την παράδοση εμπορευμάτων και κατά συνέπεια καταγραφή ζημιών κάνει λόγο o πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Αναστάσιος Καπνοπώλης αναφερόμενος στις μεγάλες καθυστερήσεις που καταγράφονται στην Πύλη 16 του ΟΛΘ προκειμένου τα φορτηγά να κατορθώσουν να ξεφορτώσουν στην πλατεία του ΣΕΜΠΟ.

«Το εν λόγω πρόβλημα παρατηρείται τους τελευταίους μήνες, δημιουργώντας αλυσιδωτά προβλήματα στους επιχειρηματίες. Το ΒΕΘ έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων επιχειρήσεων - μελών του, που αναγκάζονται σε πολύωρες καθυστερήσεις προκειμένου να προχωρήσουν σε φορτοεκφορτώσεις εμπορευμάτων. Τις ημέρες μάλιστα των αργιών, όπως η πρόσφατη του Αγίου Πνεύματος, η ταλαιπωρία χτυπάει κόκκινο» αναφέρει ο κ. Καπνοπώλης, υπογραμμίζοντας πως παρόλο που η αιτία του προβλήματος είναι γνωστή, καθώς υπάρχει μικρός αριθμός straddle carriers, των μηχανημάτων εδάφους που διαχειρίζονται τα containers, εντούτοις μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί λύση από την πλευρά του ΟΛΘ, με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες να βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα ακόμη πρόβλημα. Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως εναλλακτικές και άλλες πύλες εισόδου στο λιμάνι για οχήματα που δεν έχουν σχέση με το τελωνείο, προκειμένου να μην υπάρχει θέμα συμφόρησης στην Πύλη 16.

Υπενθυμίζεται πως οι μεγάλες καθυστερήσεις που σημειώνονται πέραν των ελλιπών μέσων είναι και απόρροια του περιορισμού του ωραρίου λειτουργίας της Πύλης 16 του ΟΛΘ, που ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2017. Τότε η εκτελεστική επιτροπή της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων κατήργησε την τρίτη βάρδια στην Πύλη 16 του λιμένα Θεσσαλονίκης με αποτέλεσμα να λειτουργεί από τις 06:00 έως τις 22:00 και όχι επί 24ώρου βάσεως, όπως ίσχυε.

Παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις του Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Θεσσαλονίκης, όπως αυτές αποτυπώθηκαν και σε επιστολή προς τα αρμόδια υπουργεία Οικονομικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ουδέποτε δόθηκε απάντηση, καταλήγει η ανακοίνωση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v