Marketing Greece: Αλλαγή σελίδας με εφαλτήριο το διαδίκτυο

Επανεκκίνηση της εταιρείας, με βασικό όπλο το διαδίκτυο. Στροφή στη στήριξη μικρών και μεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων και τη σύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα. Δημιουργείται δωρεάν photo bank.

Marketing Greece: Αλλαγή σελίδας με εφαλτήριο το διαδίκτυο

Αλλάζει σελίδα η εταιρεία «Marketing Greece», που δημιούργησαν εν μέσω κρίσης (2013) ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ) και η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας (ΕΔΕΕ), με στόχο να ενισχυθεί η προβολή και προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις διεθνείς αγορές.

Τέσσερα χρόνια από την έναρξη λειτουργίας της, η άλλοτε start up ενηλικιώθηκε και καλείται να κεφαλαιοποιήσει τα κεκτημένα αλλά και να ελαχιστοποιήσει τις αρρυθμίες (μεταξύ των οποίων και τις ζημίες) που κατέγραψε στην αρχική φάση δραστηριοποίησής της.

Η ολική επανατοποθέτηση και αναβάθμιση της εταιρείας αποτελεί ένα από τα μεγάλα στοιχήματα της θητείας του, σύμφωνα με τον νέο πρόεδρο του ΣΕΤΕ Γιάννη Ρέτσο. Η επί της ουσίας επανεκκίνηση της εταιρείας άρχισε με την τοποθέτηση της Ιωάννας Δρέττα στη θέση της δ/νουσας συμβούλου ενώ θα ακολουθήσει ένας κύκλος παρουσίασης της μέχρι στιγμής δραστηριότητάς της στους τρεις συνιδρυτές-μετόχους της.

Ένα… reboot, ωστόσο, το οποίο δεν πραγματοποιείται εν κενώ αφού η  εταιρεία μετράει ήδη μια ευδιάκριτη παρουσία στην αγορά, με κύριο όχημα την ψηφιακή πλατφόρμα DiscoverGreece.com που δημιούργησε.

Σύμφωνα με την Ιωάννα Δρέττα, στο επόμενο διάστημα η Marketing Greece θα δώσει έμφαση στην προσπάθεια να ισοσκελιστούν τα οικονομικά της αποτελέσματα (σ.σ. είναι εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα) ενώ θα δώσει έμφαση στη στήριξη των μικρών και μεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και την παραγωγή και προώθηση χρηστικού περιεχομένου για το διεθνές κοινό.

Όπως επισήμανε η νέα επικεφαλής της εταιρείας, κύριο  στοιχείο της δραστηριότητάς της είναι η μελέτη, ο σχεδιασμός και η στόχευση για την υλοποίηση καινοτόμων ενεργειών προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσα από ευρύτερες συνέργειες και συντονισμένες κινήσεις.

Σκοπός της, όπως εξήγησε, είναι η βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν αλλά και η ανάδειξη νέων στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως η ισχυρότερη διασύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα.

Η Marketing Greece έχει σχεδιάσει ή υλοποιήσει μέχρι σήμερα καμπάνιες προβολής  για τη Θεσσαλία, τη Δυτική Ελλάδα, τη Στερεά Ελλάδα, την Αθήνα, τη Λέσβο. Παράλληλα, έχει δημιουργήσει νέα προϊόντα όπως η πλατφόρμα Blogtrotters, που αναπτύχθηκε σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean Airlines.

Η ψηφιακή πλατφόρμα DiscoverGreece.com που δημιούργησε η εταιρεία εξελίχθηκε σε βασικό εργαλείο προβολής του ελληνικού τουρισμού και αποτελεί σημαντικό εφαλτήριο για το νέο ψηφιακό στοίχημα της Marketing Greece. Φέτος αναμένεται να ξεπεράσει τα 3 εκατ. επισκέψεις ενώ έχει ήδη διαμορφώσει μια ψηφιακή κοινότητα 1,1 εκατ. χρηστών που είναι συνδεδεμένοι με αυτήν μέσω των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης που έχει δημιουργήσει.

Ενδεικτική της δυναμικής που αναπτύσσεται για την προβολή του ελληνικού τουρισμού μέσω διαδικτύου είναι η περίπτωση της ψηφιακής καμπάνιας «Wonderlust Greece», που υλοποιείται αυτή την περίοδο για την προβολή της Πελοποννήσου. Στις 20 μέρες που «τρέχει» η συγκεκριμένη δράση, οι επισκέψεις στην πλατφόρμα έχουν φθάσει τα 8 εκατ.

Στο πλαίσιο της στήριξης των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων για την ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας  η δ/νουσα σύμβουλος της Marketing Greece προανήγγειλε τη δημιουργία τράπεζας εικόνων (photo bank), στην οποία θα έχουν πρόσβαση όλες ανεξαιρέτως οι επιχειρήσεις, προκειμένου να «κατεβάζουν» και να χρησιμοποιούν δωρεάν, ακόμα και για εμπορικές χρήσεις, το υλικό που θα υπάρχει σε αυτήν.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v