Κραυγή αγωνίας από ΕΒΕΘ, ΒΕΘ, ΕΕΘ για τη νυχτερινή βάρδια στον ΟΛΘ

Οι πρόεδροι των τριών επιμελητηρίων κάνουν ιδιαίτερη μνεία στις βλαπτικές συνέπειες που θα έχει για τις επιχειρήσεις και δη τις εξαγωγικές η κατάργηση της νυχτερινής βάρδιας και ζητούν η Πύλη 16 να συνεχίσει να λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως.

Κραυγή αγωνίας από ΕΒΕΘ, ΒΕΘ, ΕΕΘ για τη νυχτερινή βάρδια στον ΟΛΘ

Καμπανάκι προς τα αρμόδια υπουργεία χτυπούν σε κοινή επιστολή τους τα τρία επιμελητήρια της Θεσσαλονίκης, με αφορμή τον επικείμενο περιορισμό του ωραρίου λειτουργίας της Πύλης 16 του ΟΛΘ.

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, στην κοινή επιστολή τους, εκφράζουν την έκπληξή τους αλλά και την ανησυχία τους καθώς, όπως αναφέρουν, «η εκτελεστική επιτροπή της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων εξήγγειλε, εν είδει τελεσιγράφου, ότι από 16 Σεπτεμβρίου τροποποιείται το ωράριο λειτουργίας της Πύλης 16 του λιμένα Θεσσαλονίκης και επί της ουσίας καταργείται η τρίτη βάρδια.
Θα λειτουργεί δηλαδή από 06:00 έως 22:00 και όχι επί 24ώρου βάσεως, όπως λειτουργεί μέχρι σήμερα».

Αξίζει να σημειωθεί πως η επιστολή έχει ως παραλήπτες τον υπουργούς Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτη Κουρουμπλή, την υφυπουργό Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου, τον διοικητή Ανεξάρτητης Αρχής Δημόσιων Εσόδων Γεώργιο Πιτσιλή και τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστο Λαμπρίδη.

Οι υπογράφοντες πρόεδροι των τριών επιμελητηρίων, Παναγιώτης Παπαδόπουλος (ΒΕΘ), Δημήτρης Μπακατσέλος (ΕΒΕΘ) και Μιχάλης Ζορπίδης (ΕΕΘ), κάνουν ιδιαίτερη μνεία στις βλαπτικές συνέπειες που θα έχει για τις επιχειρήσεις και δη τις εξαγωγικές η κατάργηση της νυχτερινής βάρδιας και ζητούν η Πύλη 16 να συνεχίσει να λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως.

Πιο συγκεκριμένα στην επιστολή αναφέρεται:

«Προφανώς και λόγω αναρμοδιότητας δεν μας αφορούν άμεσα οι λόγοι που επικαλείται η ΟΤΥΕ για την τροποποίηση του ωραρίου λειτουργίας της Πύλης 16. Μας αφορούν όμως άμεσα οι συνέπειες που θα υπάρξουν για τις εξαγωγικές κυρίως επιχειρήσεις από την ενέργεια αυτή.

Διαισθανόμαστε τους λόγους που οδηγούν την ΟΤΥΕ στην επιλογή της αυτή. Δεν είναι δυνατόν όμως να πληρώνεται το κόστος των διεκδικήσεων από τις επιχειρήσεις και από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο για άλλη μια φορά θα υποβαθμιστεί και θα βρεθεί σε μειονεκτική θέση σε σχέση με το λιμάνι του Πειραιά.

Κύριε υπουργέ,

Πριν οδηγηθούμε και πάλι σε νέα αδιέξοδα, ζητούμε να μεριμνήσετε ώστε να δοθεί λύση στο πρόβλημα που ανέκυψε και η Πύλη 16 να συνεχίσει να λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως.

Εκπροσωπώντας το σύνολο των επιχειρήσεων της περιοχής μας, κάνουμε έκκληση ώστε με την παρέμβασή σας να δώσετε λύση στο πρόβλημα, πριν να είναι ήδη αργά», καταλήγει η επιστολή.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v