Τη σύμπραξη για τον τουρισμό της Αθήνας παρουσίασε προ ολίγου ο δήμαρχος Αθηναίων Γεώργιος Καμίνης. Πρόκειται για πρωτοβουλία που στοχεύει στην ανάδειξη της Αθήνας ως σημαντικού ευρωπαϊκού προορισμού για ταξίδια πόλεων (city breaks) και στην οποία μετέχουν, μεταξύ άλλων και σε πρώτη φάση, η Aegean Airlines, η εταιρία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος, αλλά και η Hellenic Initiative.
Ο δήμαρχος Αθηναίων έκανε λόγο για τα επτά θαύματα της Αθήνας, αναφερόμενος στα μοναδικά χαρακτηριστικά-πλεονεκτήματα που καθιστούν την ελληνική πρωτεύουσα μοναδικό προορισμό για ταξίδια city breaks. Ανάμεσα σε αυτά σημείωσε το κλίμα, την ακτογραμμή που βρίσκεται πολύ κοντά στην πόλη, τους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία, τις δυνατότητες που προσφέρει η πόλη για νυχτερινή ζωή και διασκέδαση και τις πολλές πλέον πολιτιστικές εκδηλώσεις που οργανώνονται σε αυτήν.
Αναφερόμενος στα οφέλη από την ανάπτυξη του τουρισμού της Αθήνας, σημείωσε χαρακτηριστικά πως για κάθε 40 επιπλέον επισκέπτες που φτάνουν στην Αθήνα, δημιουργείται μια νέα θέση απασχόλησης.
Το σχέδιο της σύμπραξης επικεντρώνεται στις τρεις βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, σε αγορές δηλαδή που απέχουν χρονικά έως τέσσερις ώρες με το αεροπλάνο από την ελληνική πρωτεύουσα.
Ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης, προσδιόρισε ως βασικό στόχο της σύμπραξης την αύξηση της κίνησης προς την Αθήνα, ξεπερνώντας τον κατακερματισμό που καταγραφόταν μέχρι σήμερα στις επιμέρους πρωτοβουλίες που αναλάμβαναν διάφοροι φορείς.
Αναφερόμενος στη συμβολή της Aegean στην ενίσχυση της τουριστικής κίνησης προς την Αθήνα, ο Ε. Βασιλάκης σημείωσε πως η εταιρία εγκαινίασε 40 νέα δρομολόγια από το αεροδρόμιο της Αθήνας την τελευταία τριετία.
Από την πλευρά του, ο Γιάννης Παράσχης, γενικός διευθυντής του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος της Αθήνας, σημείωσε την καθοριστική συμβολή του αεροδρομίου στον τουρισμό της πόλης, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως από το 2013 μέχρι σήμερα αύξησε την επιβατική του κίνηση κατά 58%, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία του, οι επιβάτες που έχουν προορισμό την Αθήνα αυξήθηκαν 76%.
Στην πρωτοβουλία της Hellenic Initiative αναφέρθηκε ο Peter Poulos, διευθυντής ανάπτυξης της σύμπραξης για τον τουρισμό της Αθήνας. Όπως εξήγησε, πρόκειται για πρωτοβουλία που συγκροτήθηκε από το Ίδρυμα Κλίντον και φορείς της ομογένειας, έχει παρουσία στις ΗΠΑ, στην Αυστραλία και σε άλλα σημεία όπου υπάρχει παρουσία ομογενών και στοχεύει στην ενθάρρυνση των επενδύσεων στην Ελλάδα και της δημιουργίας επιπλέον ευκαιριών απασχόλησης στη χώρα μας.
Ο επικεφαλής της διαφημιστικής εταιρίας Frank, Θανάσης Παπαθανασίου, επεσήμανε ότι το περιεχόμενο που θα δημιουργηθεί, βίντεο κατά βάσιν, θα επικεντρώνεται όχι τόσο στην απαρίθμηση των γνωστών πλεονεκτημάτων της Αθήνας, αλλά στις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να έχει στην πόλη ο επισκέπτης. Βασική πύλη απ’ όπου θα διοχετευτεί το υλικό, μέσω διαδικτύου, σε όλον τον κόσμο είναι η κεντρική σελίδα του δήμου της Αθήνας με τον τίτλο «This is Athens». Όπως ανέφερε ο Θ. Παπαθανασίου, επιλέχθηκαν 103 αρχικά λόγοι για τους οποίους αξίζει κανείς να επισκεφθεί την πρωτεύουσα και το πλάνο προβολής είναι με τέτοιο τρόπο δομημένο, ώστε να μπορεί ανά πάσα στιγμή να προστεθεί υλικό κάθε είδους. Κεντρικό ρόλο στην προβολή του υλικού θα έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία μετέχει ο δήμος της Αθήνας, αλλά και οι άλλοι μετέχοντες, Aegean, Αεροδρομίου και Hellenic Initiative.