ΕΒΕΑ: Υπηρεσία υποστήριξης Α.Ε. για θέματα του ΓΕΜΗ

Η νέα υπηρεσία του Επιμελητηρίου αναλαμβάνει την παραλαβή αιτήσεων, την επίλυση απλών δυσλειτουργιών, καθώς και την ενημέρωση των χρηστών σε θέματα που άπτονται του τομέα των Ανωνύμων Εταιριών.

ΕΒΕΑ: Υπηρεσία υποστήριξης Α.Ε. για θέματα του ΓΕΜΗ
Την υποστήριξη των Ανωνύμων Εταιριών σε θέματα που αφορούν το Γενικό Εμπορικό Μητρώο προσφέρει στα μέλη του η νέα υπηρεσία του ΕΒΕΑ.

Σκοπός της νέας Υπηρεσίας Υποστήριξης (Helpdesk) είναι να αποτελέσει το σημείο επαφής μεταξύ των συναλλασσομένων με το ΕΒΕΑ και την αντίστοιχη Υπηρεσία Γ.Ε.ΜΗ. του Τομέα των Α.Ε.

Συγκεκριμένα, αναλαμβάνει την παραλαβή αιτήσεων, την επίλυση απλών δυσλειτουργιών (από το τηλέφωνο ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), καθώς και την ενημέρωση των χρηστών σε θέματα που άπτονται του τομέα των Ανωνύμων Εταιριών.

Σε ποιον απευθύνεται: Σε όλες τις Ανώνυμες Εταιρείες με αρμόδια υπηρεσία ΓΕΜΗ του ΕΒΕΑ.

Εξυπηρέτηση: H Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί στον πρώτο όροφο, Ακαδημίας 7 Αθήνα καθημερινά 8.00-16.00. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210-3382302, 210-3382244, 210-3382129, e-mail: [email protected].

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v