Μετ' εμποδίων και λόγω στάσεων εργασίας οι μετακινήσεις

Επιμένουν στη στάση εργασίας οι εργαζόμενοι σε μετρό και τραμ, με την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού να εντείνεται και λόγω των έκτακτων μέτρων από την επίσκεψη Ομπάμα. Κανονικά λειτουργεί ο Ηλεκτρικός, ανέστειλαν τις κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι.

Μετ εμποδίων και λόγω στάσεων εργασίας οι μετακινήσεις

Σε στάση εργασίας προχωρούν τελικά σήμερα, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 10.00 π.μ., οι εργαζόμενοι στο μετρό και το τραμ μετά από απόφαση των σωματείων τους να μην αναστείλουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις.
Ομως κανονικά θα λειτουργήσει ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, αφού τα υπόλοιπα σωματεία, αποφάσισαν να αναστείλουν τις προγραμματισμένες στάσεις.

Η ταλαιπωρία των επιβατών μεγαλώνει καθώς λόγω της επίσκεψης του Αμερικανού προέδρου Μπ. Ομπάμα, σήμερα από τις 10:20 μέχρι τις 11:20 δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο προς το αεροδρόμιο (μετρό ή προαστιακού). Επίσης, στις 12:00 θα κλείσουν οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Ακρόπολη και Συγγρού-Φιξ.

Τη Δευτέρα πραγματοποιήθηκε συνάντηση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη με τους εκπροσώπους των σωματείων εργαζομένων ΣΤΑΣΥ. Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, «στη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε εκτενώς το σχέδιο αναδιάρθρωσης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών όπως αυτό περιγράφεται στον Νόμο 4337/2015, και όπως προβλέπεται να επικαιροποιηθεί το τρέχον διάστημα».

Ο υπουργός Υποδομών «δεσμεύτηκε ότι πριν την επικαιροποίηση του σχεδίου αναδιάρθρωσης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) θα προηγηθεί διαβούλευση τόσο με τα σωματεία των τριών εταιρειών όσο και με τις διοικήσεις τους, παρουσία του υπουργού».

Οι εργαζόμενοι είχαν προγραμματίσει στάσεις εργασίας που θα άρχιζαν από αύριο. Στην ανακοίνωση των σωματείων εγκαλείται η διοίκηση του ΟΑΣΑ για υποβάθμιση των εταιρειών και των εργαζομένων, καθώς και υπονόμευση των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών. "Η μετατροπή του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) από ένα συντονιστικό όργανο των αστικών συγκοινωνιών σε ένα διευθυντήριο, που θα συγκεντρώνει όλες τις υπηρεσίες, οδηγεί στη δημιουργία ενός συγκεντρωτικού, αντιπαραγωγικού, γιγαντιαίου Ομίλου».

«Ταυτόχρονα, προκαλεί αξεπέραστα λειτουργικά προβλήματα στη ΣΤΑ.ΣΥ και στην ΟΣΥ, με περαιτέρω υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ασφάλειας των μετακινήσεων, ενώ αφήνει να φανεί στο... βάθος η εκχώρηση των συγκοινωνιών σε ιδιώτες», αναφέρουν.

Σύμφωνα με τα σωματεία, «η υποβάθμιση των εταιριών και των εργαζομένων μάς βρίσκει κάθετα αντίθετους. Τα προσωπικά σχέδια (κρυφά και φανερά) που υπονομεύουν τις Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες θα ακυρωθούν στην πράξη από τους εργαζόμενους».

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v