Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επτά κοινοπραξίες για την υποθαλάσσια στη Θεσ/νίκη

Επτά κοινοπραξίες στις οποίες περιλαμβάνονται μεγάλοι διεθνείς κατασκευαστικοί όμιλοι σε συνεργασία με ελληνικές εταιρίες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το έργο της Υποθαλάσσιας Αρτηρίας στη Θεσσαλονίκη, συνολικού προϋπολογισμού 110 δισ. δρχ., εκ των οποίων το Δημόσιο θα συνεισφέρει τα 25.

Επτά κοινοπραξίες για την υποθαλάσσια στη Θεσ/νίκη
Εληξε σήμερα η προθεσμία υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την Α’ Φάση (προεπιλογή) του διαγωνισμού για την ”Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Συντήρηση και Εκμετάλλευση της Υποθαλάσσιας Αρτηρίας Θεσσαλονίκης”, όπως ανακοίνωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ.

Οι Όμιλοι που εκδήλωσαν εμπρόθεσμα ενδιαφέρον σε αυτή τη φάση του διαγωνισμού και οι εταιρείες από τις οποίες αυτοί αποτελούνται είναι, κατά σειρά υποβολής των φακέλων τους, οι ακόλουθοι:

1. ”ΣΗΡΑΓΓΑ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ”: Vinci S.A. (Γαλλία) / Vinci Construction Grands Projects S.A. (Γαλλία) / J&P - ΑΒΑΞ Α.Ε. (Ελλάδα) - Εταιρία Τεχνικών Έργων Θεσσαλονίκης Α.Ε. (Ελλάδα). Ως Σύμβουλος και Μέτοχος της Εταιρίας Λειτουργίας: Cofiroute S.A. (Γαλλία).

2. ”TRANS PORT THESSALONIKI”: Strabag AG (Γερμανία) / Bilfinger Berger AG (Γερμανία) / ΑΕΓΕΚ (Ελλάδα).

3. ”ΟΜΙΛΟΣ ΘΕΡΜΑΪΚΗ ΟΔΟΣ”: Ελληνική Τεχνοδομική ΤΕΒ Α.Ε. (Ελλάδα) / Άκτωρ Α.Τ.Ε. (Ελλάδα) / Boskalis International B.V. (Ολλανδία) / Archirodon Group N.V. (Ολλανδία) / Θεμελιοδομή Α.Ε. (Ελλάδα).

4. ”BOUYGUES TP-ASF-ΑΛΤΕ-VOLKER STEVIN”: Bouygues Travaux Publics (Γαλλία) / Autoroute du Sud de la France (Γαλλία) / ΑΛΤΕ Α.Ε. (Ελλάδα) / Volker Stevin Construction Europe B.V. (Ολλανδία).

5. ”ΟΜΙΛΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ”: Hochtief Projektentwicklung GmbH (Γερμανία) / Hochtief Construction AG (Γερμανία) / Dragados Concesiones de Infrastructuras S.A. (Ισπανία) / Dragados Obras y Proyectos S.A. (Ισπανία) / Ballast Nedam Infra B.V. (Ολλανδία) / Αθηνά Α.Ε. (Ελλάδα).

6. ”OΜΙΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ”: Impregilo S.p.A. (Ιταλία) / Impregilo International Infrastructures N.V. (Ιταλία) / Γ.Ε.Κ. Α.Ε. (Ελλάδα) / ΤΕΡΝΑ Α.Ε. (Ελλάδα) / ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε. (Ελλάδα) / ΕΜΠΕΔΟΣ Α.Ε. (Ελλάδα) / NCC International A.B. (Σουηδία). Μελετητικά Γραφεία του Ομίλου: Faber Maunsell LTD (Αγγλία) με υπεργολάβο DENCO (Ελλάδα). Υπεργολάβος κατασκευής: SMIT HEAVY LIFT EUROPE B.V. (Ολλανδία).

7. ”ΟΜΙΛΟΣ THESCROS”: FCC Construccion S.A. (Ισπανία) / Ε. PIHL & SON A.S. (Δανία) / Κ.Ι. Σαραντόπουλος Α.Ε. (Ελλάδα) / Παντεχνική Α.Ε. (Ελλάδα) / ΑΤΤΙ-ΚΑΤ Α.Τ.Ε. (Ελλάδα) / MACQUARIE International LTD (Αυστραλία) / ΠΕΙΡΑΙΩΣ FINANCE Α.Ε. (Ελλάδα) / COWI A.S. (Δανία).

Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός αφορά τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, συντήρηση και εκμετάλλευση:

· αρτηρίας διαμπερούς κυκλοφορίας στην κεντρική περιοχή Θεσσαλονίκης, μήκους 3.800 μέτρων, αποτελούμενης από μεσαίο υποθαλάσσιο τμήμα μήκους 1.240 μέτρων, με τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση, τμήματα κυρίων εισόδων – εξόδων (σήραγγες, ανοικτές ράμπες, χερσαίες προσβάσεις) με μία, δύο ή και τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση , καθώς και των συνδέσεων με το επιφανειακό οδικό δίκτυο,

· των βελτιώσεων και προσαρμογών στους απολήγοντες στην ανωτέρω αρτηρία οδούς, των πεζοδρομήσεων και λοιπών επιφανειακών διαμορφώσεων,

· των κτιρίων που απαιτούνται για την ομαλή λειτουργία της ανωτέρω αρτηρίας (ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις κ.λ.π.),

· όλων των απαραίτητων πρόσθετων προς τα ανωτέρω εργασιών για την πλήρη, κατάλληλη και ομαλή κατασκευή του έργου (δεξαμενή προκατασκευής βυθιζόμενων κιβωτίων, μέτρα περιβαλλοντικής προστασίας, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κ.λ.π.),

· των συστημάτων ηλεκτρονικής και ηλεκτρομηχανικής υποστήριξης της λειτουργίας της αρτηρίας και των προσβάσεων, όπως αερισμός-εξαερισμός, φωτισμός, κλπ.

· συστήματος διαχείρισης κυκλοφορίας της αρτηρίας και των προσβάσεών της, κατά τις φάσεις κατασκευής και λειτουργίας.

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 110 δισ. δρχ., θα εκτελεστεί με Σύμβαση Παραχώρησης. Το ελληνικό δημόσιο θα συμμετέχει σε αυτόν τον προϋπολογισμό με 20 δισ. δρχ. πλέον 5 δισ. δρχ. για τις απαιτούμενες απαλλοτριώσεις, τις αρχαιολογικές έρευνες και τις μετατοπίσεις των δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (ΟΚΩ).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v