Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Enterprise Greece: Νέες πρωτοβουλίες προώθησης των εξαγωγών

Ο πρόεδρος του Οργανισμού σημείωσε πως καταγράφεται αύξηση του επενδυτικού ενδιαφέροντος από το β΄ εξάμηνο του 2015, τάση η οποία συνεχίζεται και φέτος, ενώ ήδη, όπως ανέφερε, αξιολογούνται επενδυτικές προτάσεις αρκετών εκατοντάδων εκατ. ευρώ.

Enterprise Greece: Νέες πρωτοβουλίες προώθησης των εξαγωγών

Ιράν, Νότια Κορέα και χώρες τις Κεντρικής Αφρικής είναι οι νέες αγορές-στόχοι για τις ελληνικές εξαγωγές, με τις νέες τεχνολογίες και τον βιομηχανικό και ναυτιλιακό εξοπλισμό να είναι οι νέοι κλάδοι στους οποίους θα εστιάσει τις προσπάθειές του το Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) τη φετινή χρονιά.

Αυτό ανακοίνωσε το πρωί της Τετάρτης ο πρόεδρος του Enterprise Greece Χρήστος Στάικος, παρουσιάζοντας τις πρωτοβουλίες του οργανισμού για την τόνωση των ελληνικών εξαγωγών. Ο κ. Στάικος εκτίμησε πως δεν υπάρχει ενδεχόμενο να κλείσουν τα ελληνικά σύνορα (σ.σ. εξαιτίας του προσφυγικού ζητήματος).

Σχετικά με την προσέλκυση επενδύσεων σημείωσε πως καταγράφεται αύξηση του επενδυτικού ενδιαφέροντος από το δεύτερο εξάμηνο του 2015, τάση η οποία συνεχίζεται και τη φετινή χρονιά, ενώ ήδη, όπως ανέφερε, ο Οργανισμός αξιολογεί επενδυτικές προτάσεις αρκετών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.

Σε ότι αφορά τις εξαγωγές, ο ίδιος είπε πως «η ενίσχυση της εξωστρέφειας θα μπορέσει να βοηθήσει την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».

Στο πλαίσιο αυτό το Enterprise Greece οργανώνει τις Εθνικές Συμμετοχές σε Διεθνείς Εκθέσεις του εξωτερικού (40 εθνικές συμμετοχές σε 20 χώρες). Μεταξύ των νέων πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει ο Οργανισμός για το 2016, είναι οι επιχειρηματικές αποστολές σε αγορές-στόχους, καθώς και οι προσκλήσεις ξένων αγοραστών και δημοσιογράφων από αγορές-στόχους, κατά τις οποίες θα πραγματοποιούνται καθορισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις B2B.

Επίσης, σχεδιάζονται παράλληλες εκδηλώσεις εξαγωγικού ενδιαφέροντος, που θα πλαισιώνουν τις Ελληνικές Συμμετοχές στις Διεθνείς Εκθέσεις.

Ο ίδιος σημείωσε πως οι άξονες στρατηγικής του Οργανισμού για τη φετινή χρονιά εστιάζουν στην κινητοποίηση και διεθνοποίηση μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων καθώς και νέων εξαγωγέων, στην προώθηση νέων τομέων και κλάδων για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών με υψηλή προστιθέμενη αξία για την ελληνική οικονομία, στην προσέγγιση και διείσδυση σε νέες ξένες αγορές για τα ελληνικά προϊόντα και τις υπηρεσίες, καθώς και στην αξιοποίηση χρηματοδοτικών εργαλείων, όπως ενδεικτικά είναι τα προγράμματα του ΕΣΠΑ, σε τομείς της οικονομίας που χαρακτηρίζονται από εξωστρέφεια, καινοτομία και υψηλή προστιθέμενη αξία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v