«Η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ κάνουν μια δύσκολη προσπάθεια να προχωρήσει ένα πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, το οποίο ούτως ή άλλως, και με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, αντιμετώπιζε προβλήματα στο γενικότερο πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα, και όχι στην κοινωνία, και επομένως είναι λογικό να αντιμετωπίζει κάποιες παραφωνίες.
Τα βήματα που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα δείχνουν ότι η κυβέρνηση λειτουργεί αποτελεσματικά, παρά τα επιμέρους προβλήματα. Για να περάσει η ελληνική οικονομία σε μία καινούργια φάση ανάπτυξης, νομίζω ότι αυτό το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων έπρεπε να γίνει ούτως ή άλλως», δήλωσε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας.
Μιλώντας στον ραδιοσταθμό "Βήμα FM" και αναφερόμενος στη σύμβαση παραχώρησης του "Ελευθέριος Βενιζέλος" είπε πως «προχθές υπήρξε μια απόφαση του ΔΣ του αεροδρομίου, σε απάντηση της επιστολής που είχε στείλει το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο αποδέχεται την διαπραγμάτευση για την παράταση της υπάρχουσας σύμβασης.
Επομένως, τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία αυτή. Θα κρατήσει βεβαίως για μεγάλο χρονικό διάστημα, διότι είναι μια δύσκολη και τεχνική διαπραγμάτευση. Θα καταλήξει όμως σε ένα διάστημα κάποιων μηνών, αλλά πιστεύω ότι θα έχει θετικό αποτέλεσμα, διότι θα εξασφαλίσει μια προοπτική σταθερότητας στο αεροδρόμιο. Το "Ελευθέριος Βενιζέλος" είναι ούτως ή άλλως μια εταιρεία που πάει πάρα πολύ καλά και θα τη ζήλευε κάποιος».
Για το Ελληνικό είπε πως «είμαστε σε φάση διαπραγματεύσεων με τους επενδυτές για βελτιώσεις στην υπάρχουσα σύμβαση, και έχουμε στόχο να τελειώσουμε τις διαπραγματεύσεις μέσα στον Απρίλιο και να γίνει μια συνεννόηση για να προχωρήσει η αδειοδότηση και υλοποίηση αυτού του έργου». «Οι γύρω Δήμοι είναι θετικοί και μετέχουν σ' αυτή τη συζήτηση. Θεωρώ ότι είμαστε κοντά στο να ολοκληρωθεί αυτή η φάση των διαπραγματεύσεων. Υπολογίζεται ότι θα δημιουργηθούν περίπου 40.000 νέες θέσεις εργασίας», προσέθεσε.
Σε ό,τι αφορά το λιμάνι του Πειραιά τόνισε: «Σ' αυτή τη φάση έχουμε στείλει τον φάκελο στο Ελεγκτικό Συνέδριο και γίνεται ο έλεγχος νομιμότητας όλων των διαδικασιών. Από τη στιγμή που θα έχουμε την απόφασή του, θα προχωρήσουμε στην υπογραφή αυτής της σύμβασης και θα έλθει στη Βουλή. Εκκρεμεί και η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Ο Πειραιάς θα γίνει ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου και αυτό θα βοηθήσει πάρα πολύ και την απασχόληση και την οικονομία και την ανάδειξη του Πειραιά ως τεράστιο κέντρο. Πρέπει δε να σας πω ότι πρόσφατα έγινε συγχώνευση της Cosco με μια άλλη, τεράστια εταιρεία, την China Shipping, και αυτή τη στιγμή είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο της παγκοσμίως.
Το γεγονός δηλαδή ότι για 40 χρόνια θα έχει τη διαχείριση του λιμανιού αυτός ο κολοσσός, μας δίνει την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τη γεωγραφική μας θέση και να αναδειχθούμε ως βασική πύλη όλων των προϊόντων της Ασίας προς την Ευρώπη».