Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Προχωρά και ο δεύτερος διαγωνισμός για τον άξονα Πάτρα - Πύργος

Σε οκτώ εργολαβίες θα σπάσει η κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος, συνολικού μήκους 75 χιλιομέτρων. Ηδη έχουν δεσμευτεί τα κονδύλια για τους δύο πρώτους διαγωνισμούς.

Προχωρά και ο δεύτερος διαγωνισμός για τον άξονα Πάτρα - Πύργος

Το τμήμα Αμαλιάδα - Δουναίικα είναι η δεύτερη από τις οκτώ εργολαβίες στις οποίες έχει σπάσει το έργο κατασκευής του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, εγκρίθηκε η πίστωση 58.400.000 ευρώ, ώστε να προχωρήσει η προκήρυξη του δεύτερου τμήματος. Η κατασκευή του τμήματος Δουναίικα - Πύργος, μήκους 8,14 χιλιομέτρων που θα γίνει σε νέα χάραξη και περιλαμβάνει τον κόμβο Πύργου, είναι η πρώτη εργολαβία. Το πρώτο έργο έχει προϋπολογισμό 67.200.000 ευρώ, αλλά στα τεύχη δημοπράτησης πρόκειται να συμπεριληφθεί και δικαίωμα αύξησης του προϋπολογισμού κατά 3.400.000 ευρώ, που θα αφορά "στην εκτέλεση εργασιών ανακατασκευής του οδοστρώμματος της υφιστάμενης Νέας Εθνικής Οδού Πάτρας - Πύργου, μήκους 8 χιλιομέτρων περίπου, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Πύργου μέχρι τον κόμβο προς Αρχαία Ολυμπία".

Το τμήμα Πάτρα - Πύργος, που είχε εξαιρεθεί από τη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, επρόκειτο να δημοπρατηθεί ως ενιαίο έργο με προϋπολογισμό περί τα 475 εκατ. ευρώ. Είχε, μάλιστα, προσδιοριστεί και ημερομηνία δημοπράτησης (η 20ή Ιανουαρίου 2015), χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες και να έχουν βρεθεί τα σχετικά κονδύλια.

Η πρώτη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ είχε ανακοινώσει πως το έργο θα τεμαχιστεί σε μικρότερα κομμάτια, ώστε να έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής και μικρότερες εργοληπτικές επιχειρήσεις. Τελικά, με τη λύση που υιοθετήθηκε δεν θα συμμετάσχουν μόνο οι εργολάβοι της ανώτατης τάξης αλλά και της ακριβώς μικρότερης, δηλαδή της 6ης τάξης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v