Την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη, το "5ο Mobile Marketing Event by Warply" με τίτλο και βασικό θέμα το "Programmatic Demystified: Targeting, Measurement, Formats".
Η εκδήλωση συγκέντρωσε πάνω από 300 παρευρισκομένους, ενώ καλεσμένοι ομιλητές ήταν οι: Γιάννης Δοξαράς, CEO & Ιδρυτής της Warply, Θωμάς Μεταξάς, Media Manager της Tempo OMD, Γιώργος Ζαλοκώστας, Country Media Manager Unilever Hellas και Παναγιώτης Μπόμης, General Manager CNN Greece.
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, οι ομιλητές ανέπτυξαν το θέμα του Programmatic Advertising από διαφορετικές οπτικές, κάνοντας επισκόπηση του status quo σε Ελλάδα και εξωτερικό και παρουσιάζοντας όλες τις νέες τάσεις στη διαφήμιση. Από αυτές, το mobile ξεχωρίζει ως το κανάλι επικοινωνίας με τις περισσότερες δυνατότητες στόχευσης και διασύνδεσης του ηλεκτρονικού κόσμου με το φυσικό κατάστημα, αλλά και το μέσο με τα καλύτερα αποτελέσματα αποδοτικότητας διαφήμισης, σύμφωνα με τις μετρήσεις που παρουσιάστηκαν.
Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της ημερίδας, το συνολικό ύψος επένδυσης στο Programmatic Advertising φέτος θα είναι στο 20% της διαφημιστικής δαπάνης, καθώς οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι επενδύουν δυναμικά στο κανάλι του Programmatic και του mobile, το οποίο -κατά το τελευταίο εξάμηνο- έχει ποσοστό επισκεψιμότητας σε sites και apps που ξεπερνούν το 60%, ενώ και το m-commerce παρουσιάζει μεγάλη άνοδο και στην Ελλάδα, κυρίως σε υπηρεσίες εστίασης και μεταφορών / εισιτηρίων.
Το "5ο Mobile Marketing Event by Warply" ήταν η πέμπτη εκπαιδευτική ημερίδα που διοργάνωσε η Warply, στο πλαίσιο «εκπαίδευσης» του κοινού πάνω στις νέες τεχνολογίες στο χώρο της διαφήμισης και του retail/commerce, με βασικό κανάλι το mobile. Οι ημερίδες είναι δωρεάν και απευθύνονται σε στελέχη επιχειρήσεων, διαφημιστές και developers.