Την έναρξη του νέου κύκλου του προγράμματος Professional Diploma in Digital Marketing στις 4 Φεβρουαρίου, που διοργανώνει σε συνεργασία με τη Socialab, ανακοίνωσε το τμήμα Executive Development του ALBA Graduate Business School at The American College of Greece.Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ALBA, ανταποκρινόμενο στις αυξανόμενες συμμετοχές άλλα και στο feedback των συμμετεχόντων, και διατηρώντας τη value for money φιλοσοφία του, το πρόγραμμα εμπλουτίζεται με δίωρα workshops στην ενότητα Google Analytics και επεκτείνει τις ώρες διδασκαλίας με 30 επιπλέον λεπτά στα class sessions.
Παράλληλα, παρέχει insights με επαγγελματίες από τον χώρο του digital marketing που παρουσιάζουν case studies πάνω στους χώρους του media strategy και social media, που διεξήχθησαν από τη Socialab.
Το course φέρει την πιστοποίηση του Digital Marketing Institute, αποτελείται από 12 sessions in class, 3 sessions σε PC labs και 15 ώρες Online Tutorials, παρέχοντας έτσι στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να αφομοιώσουν καλύτερα τη θεωρία βλέποντας ταυτόχρονα την ακριβή εφαρμογή όσων διδάχθηκαν.
Μέσα από το πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν υπηρεσίες συνεργατών του προγράμματος, οι οποίες τους παρέχονται χωρίς κόστος για περιορισμένο χρονικό διάστημα, προκειμένου να εξοικειωθούν με τις δυνατότητες του digital marketing και να έχουν μία πλήρη εικόνα των νέων πρακτικών που χρησιμοποιούν μεγάλες εταιρίες για να παραμείνουν στην κορυφή. Το πακέτο αυτό των offered services είναι προσφορά των εταιριών: Amaze, Monitor, AdReport και Socialab.
Στο Professional Diploma in Digital Marketing έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα πάνω από 490 στελέχη της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων στελεχών από το τμήμα Marketing πληθώρας εταιριών: Vodafone, Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank, Pharmaserve - Lilly, Havas Media, Colgate - Palmolive, Praktiker, GAP Pharmaceuticals, Golden Deals, Citibank, MSD, TGI Friday's, Roche, Saturn Hellas, Lamprakis Press, Lexmark, Piaggio, KPMG, Pepsico, Samsung, Internetq, FSDirect, Imperial Tobacco, SARANTIS, Βιοιατρική, GlaxoSmithKline, Focus Bari, Mindshare, Rainbow Waters, Mattel, Folli Follie, Henkel, Adidas, Calzedonia, Philip Morris, Travelplanet24, Accenture, Mattel, Novartis, Oikogeneia Stergiou, Kafkas, Melissa Kikizas, L'oreal, Elin, Ελληνικά Πετρέλαια κ.ά.
Περισσότερες πληροφορίες για το Professional Diploma in Digital Marketing εδώ.
Το πρόγραμμα ξεκινά στις 4 Φεβρουαρίου 2015, η διάρκειά του είναι 13 μαθήματα (18:00-21:30), το σύνολο των ωρών διδασκαλίας ανέρχεται σε 62 (47 in class, 15 online), ενώ θα διεξαχθεί στο ALBA Graduate Business School at The American College of Greece, Ξενίας 6-8, στην Αθήνα.
Αιτήσεις συμμετοχής έως τις 3 Φεβρουαρίου 2015.