Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Υπογράφεται σήμερα η σύμβαση για Μαλιακό - Κλειδί

Υπογράφεται σε λίγη ώρα η σύμβαση παραχώρησης του οδικού άξονα Ράχες Μαλιακού – Κλειδί Ημαθίας. Το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ είχε ανακηρύξει προσωρινό ανάδοχο από τον Αύγουστο του 2006, αλλά στη συνέχεια προέκυψαν σοβαρές διαφωνίες.

Υπογράφεται σήμερα η σύμβαση για Μαλιακό - Κλειδί
Υπογράφεται σε λίγη ώρα η σύμβαση παραχώρησης του οδικού άξονα Ράχες Μαλιακού – Κλειδί Ημαθίας. Το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ είχε ανακηρύξει προσωρινό ανάδοχο από τον Αύγουστο του 2006, αλλά στη συνέχεια προέκυψαν σοβαρές διαφωνίες.

Προ ημερών υπήρξε συμβιβασμός μεταξύ του υπουργείου και της κοινοπραξίας στην οποία ηγείται η γερμανική Hochtief και συμμετέχουν η γαλλική Vinci και οι Ελληνική Τεχνοδομική, J&P-ΑΒΑΞ, ΑΕΓΕΚ και ΑΘΗΝΑ.

Σημειώνεται ότι το τμήμα Μαλιακός – Κλειδί είχε εμπλακεί από το 2005 σε δικαστικές προσφυγές σε Ελλάδα και Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά τελικά οι δύο διεκδικητές συμφώνησαν το περασμένο καλοκαίρι να συστήσουν ενιαία κοινοπραξία, εξέλιξη την οποία αποδέχτηκε το υπουργείο.

Το τμήμα Μαλιακός – Κλειδί θεωρείται έργο ιδιαίτερης στρατηγικής σημασίας καθώς ”ολοκληρώνει τον κεντρικό οδικό άξονα της χώρας, δηλαδή του ΠΑΘΕ, και μάλιστα στα πιο δύσκολα σημεία του, στον Πλαταμώνα και στα Τέμπη με σήραγγες συνολικού μήκους 23 χιλιομέτρων”.

Ο αυτοκινητόδρομος έχει συνολικό μήκος 230 χλμ. Στις υποχρεώσεις της σύμβασης παραχώρησης περιλαμβάνονται:

α) η κατασκευή νέου αυτοκινητοδρόμου Τέμπη (Ευαγγελισμός) – Σκοτίνα, συνολικού μήκους 25 χιλιομέτρων, που στο μεγαλύτερο μέρος του θα αποτελείται από γέφυρες και σήραγγες και

β) η εκτέλεση επεμβάσεων βελτίωσης στα υφιστάμενα τμήματα του αυτοκινητόδρομου, μήκους 205 χιλιομέτρων, από τις Ράχες Μαλιακού μέχρι το Κλειδί, ώστε ο αυτοκινητόδρομος να προσφέρει στους οδηγούς εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου.

Ο συνολικός χρόνος κατασκευής του έργου είναι 4,5 χρόνια.

Φ.Κ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v