Παρέμβαση στα εσωτερικά της χώρας είναι οι δηλώσεις Ευρωπαίων αξιωματούχων, όπως αυτή του κ. Σουλτς ο οποίος είπε προς τον ελληνικό λαό ότι ψήφισε λάθος, επανέλαβε ο υπουργός Άμυνας, Πάνος Καμμένος μιλώντας στην εκπομπή "Κοινωνία Ώρα Mega" και απαντώντας στην ερώτηση αν είναι κόκκινο πανί για τους Ευρωπαίους.Ο κ. Καμμένος υποστήριξε ότι τέτοιες παρεμβάσεις δεν έχουν ξαναγίνει στην Ευρώπη και περιέγραψε ότι ο κ. Σουλτς είχε απαγορεύσει να δοθεί απάντηση στον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Χουντή για το θέμα της εταιρείας Ράιμενταλ. Η εταιρεία αυτή, όπως υποστήριξε ο υπουργός Άμυνας, έχει καταδικαστεί στη Γερμανία για μίζες ύψους 62 εκατομμυρίων ευρώ προς Έλληνες πολιτικούς για να συνάψει με το ελληνικό δημόσιο συμφωνίες για τα εξοπλιστικά.
Όσον αφορά το θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι η κυβέρνηση δεν πρόκειται να κάνει πίσω στη διεκδίκησή τους, ενώ εκτίμησε ότι η Γερμανίδα καγκελάριος στη συνάντηση με τον Αλέξη Τσίπρα άφησε ένα παράθυρο ανοιχτό με τις δηλώσεις της περί εξέτασης του ζητήματος στο πλαίσιο της επιτροπής που έχει συγκροτήσει η γερμανική βουλή.
Χαρακτήρισε, επίσης, σημαντική την παρέμβαση του πρωθυπουργού για το θέμα της Siemens καθώς όπως είπε "χρειάζονται δύο για τη διαφθορά" επισημαίνοντας το θέμα Χριστοφοράκου.
Επιπλέον ο κ. Καμμένος ανακοίνωσε ότι το προσεχές διάστημα θα κατατεθούν οκτώ νομοσχέδια που θα αλλάζουν αρκετά πράγματα στο υπουργείο Άμυνας.
Πρόκειται για μία προσπάθεια αναδιοργάνωσης μέσα στις Ένοπλες Δυνάμεις, όπως είπε, κι ενημέρωσε ότι έχουν γίνει ήδη πολλές αλλαγές μέσα στους δύο προηγούμενους μήνες όπως η μετάθεση δυνάμεων στον Έβρο και στα νησιά για ενίσχυση των συνόρων αλλά και για κατάργηση, όπως υποστήριξε, του ρουσφετιού.
Στα νομοσχέδια όπως δήλωσε περιλαμβάνεται και ρύθμιση για την επανίδρυση της παλιάς ΜΟΜΑ η οποία θα δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά που υπηρετούν τη θητεία τους να την επεκτείνουν με έμμισθη σχέση για ακόμα δύο χρόνια.
Επιπλέον ο κ. Καμμένος ανέφερε ότι θα άλλάξει το καθεστώς της αποστρατείας στα 50 και στα 55 χρόνια, ενώ προανήγγειλε και τη σύσταση φορέα στον οποίο θα περιληφθούν όλα τα εναέρια μέσα που ανήκουν στο ελληνικό δημόσιο προκειμένου να γίνεται εξορθολογισμός της χρήσης τους.