Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΔΣΑ: Πειθαρχικό για δικηγόρους με... πρακτικές εισπρακτικών εταιριών

Το ΔΣ του Δικηγορικού Συλλόγου ομόφωνα αποδοκιμάζει και καταδικάζει τις πρακτικές δικηγόρων που στο πλαίσιο της δικηγορικής τους εντολής μετέρχονται συμπεριφορές εισπρακτικών εταιρειών, προβαίνοντας σε αλλεπάλληλες αντιδεοντολογικές τηλεφωνικές οχλήσεις.

ΔΣΑ: Πειθαρχικό για δικηγόρους με... πρακτικές εισπρακτικών εταιριών

Πειθαρχικό έλεγχο σε δικηγόρους που μετέρχονται πρακτικές εισπρακτικών εταιριών προβλέπει νέα διάταξη που εντάσσεται στον Κώδικα Δεοντολογίας των Δικηγόρων.

Σύμφωνα με την συγκεκριμένη διάταξη "ο δικηγόρος ή η δικηγορική εταιρία, απαγορεύεται να οχλεί προφορικά και δή τηλεφωνικά, τον οφειλέτη του εντολέα του πέραν της μίας φοράς, προκειμένου να τον ενημερώσει για την οφειλή του και να διερευνήσει τη δυνατότητα εξώδικης επίλυσης της υφιστάμενης διαφοράς. Σε περίπτωση που στη συνέχεια ο οφειλέτης δεν ανταποκριθεί, δυστροπήσει ή αρνηθεί να εξοφλήσει την οφειλή, ο δικηγόρος οφείλει, τότε, να προβεί σε έγγραφη εξώδικη όχληση ή να ασκήσει τα προβλεπόμενα νόμιμα ένδικα βοηθήματα για λογαριασμό του εντολέα του".

Στην περίπτωση που ο δικηγόρος δεν ακολουθήσει την συγκεκριμένη διαδικασία θα ελέγχεται πειθαρχικά.

Σε ανακοίνωση του το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών "ομόφωνα αποδοκιμάζει και καταδικάζει τις πρακτικές δικηγόρων και δικηγορικών εταιριών που στο πλαίσιο της δικηγορικής τους εντολής μετέρχονται συμπεριφορές εισπρακτικών εταιρειών, προβαίνοντας σε αλλεπάλληλες αντιδεοντολογικές τηλεφωνικές οχλήσεις προς τους οφειλέτες".

Μάλιστα, "επισημαίνει προς κάθε κατεύθυνση πως παρόμοιες συμπεριφορές προσβάλουν το σύνολο του δικηγορικού σώματος και δεν θα είναι ανεκτές.

Για το λόγο αυτό, αποφάσισε την προσθήκη διάταξης στα πειθαρχικά παραπτώματα του Κώδικα Δεοντολογίας των Δικηγόρων, ώστε "οσάκις δικηγόροι ή δικηγορικές εταιρίες διαπιστωθεί ότι ακολουθούν την πρακτική αυτή, να βρεθούν αντιμέτωποι με την βαρύτατη πειθαρχική διαδικασία του ΔΣΑ".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v