Μία μίνι Elmec ξαναστήνει ο επιχειρηματίας Σάμι Φάις, ο οποίος έναν χρόνο περίπου μετά τη διπλή επαναδραστηριοποίηση στην αγορά αθλητικής ένδυσης και υπόδησης με τα σήματα Puma και Adidas επεκτείνεται προσθέτοντας νέα σήματα στο χαρτοφυλάκιο της Faisgroup.
Συγκεκριμένα, ο όμιλος της οικογένειας Φάις πρόσθεσε τη νέα αντιπροσωπεία των μοτοσικλετών Indian, αλλά και την ανάληψη του master franchise της ισπανικής πολυεθνικής αλυσίδας ένδυσης Mango.
Η συγκεκριμένη αλυσίδα φίρμα, παρά το μέγεθος και τη διεθνή δυναμική της, δεν ευτύχησε στην ελληνική αγορά να έχει την πορεία ομοειδών ανταγωνιστών της όπως ο όμιλος Zara ή η H&M.
Η στρατηγική που ακολουθήθηκε ήθελε την πολυδιάσπαση της ανάπτυξής της σε διαφορετικούς συνεργάτες franchises, με τελευταίο τον όμιλο Φωκά. Η νέα συνεργασία ωστόσο τίθεται σε άλλη βάση, καθώς ως master franchisee, ο όμιλος Φάις θα αναλάβει το λανσάρισμα του νέου concept καταστημάτων της Mango (μεγαλύτερου εμβαδού έως 1.000 τ.μ.) αλλά και τη δέσμευση να δημιουργήσει, σε μεσοπρόθεσμη βάση, 10 νέα καταστήματα της φίρμας στην Ελλάδα.
Ήδη, ο όμιλος Φάις προγραμματίζει το άνοιγμα δύο σημείων έως τα Χριστούγεννα του 2014, στη Γλυφάδα και εντός του εμπορικού κέντρου River West στον Κηφισό.
Οι μοτοσικλέτες
Σε ό,τι αφορά την αντιπροσωπεία της Indian Motorcycles, ο κ.Φάις επιχειρεί να επαναλάβει την επιτυχία που σημείωσε μέσω της προηγούμενης αντιπροσώπευσης των μηχανών Harley Davindson. Η νέα αντιπροσωπεία αφορά μια πολύ παλιά και ιστορική εταιρία μοτοσικλετών που αναβίωσε τα τελευταία χρόνια και πλέον ανήκει στον όμιλο Polaris. Πέρα από την premium σειρά, στην Ελλάδα θα κυκλοφορήσει και η πιο οικονομική σειρά με την επωνυμία Victory.
Ήδη ο όμιλος έχει δημιουργήσει κατάστημα - έκθεση της Indian στο Μαρούσι, επί της Λεωφόρου Κηφισίας 171.
Εκτός από τα νέα σχέδια, ο όμιλος συνεχίζει να αναπτύσσει τη δραστηριότητά του στην αθλητική αγορά, η οποία έχει επιδείξει μεγαλύτερες αντοχές από την υπόλοιπη λιανική ένδυσης - υπόδησης. Όσον αφορά τη συνεργασία με την Adidas, ως master franchisee o όμιλος Φάις ελέγχει ήδη επτά καταστήματα με στόχο να προσθέσει ακόμη τρία σημεία σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα στις βασικές αγορές της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας.
Η δε δραστηριότητα μέσω της αντιπροσωπείας της Puma αναπτύσσεται πλέον με ένα πελατολόγιο 400 κωδικών σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία αλλά και με ένα δίκτυο 12 σημείων λιανικής στις παραπάνω χώρες. Στο αμέσως προσεχές διάστημα μάλιστα εγκαινιάζεται το νέο κατάστημα της φίρμας στη Βουλγαρία, εντός του νέου εμπορικού κέντρου Sofia Mall, συμφερόντων των ελληνικών επιχειρηματικών ομίλων Φουρλή και Κούστα.