Η συνδρομητική τηλεόραση του ΟΤΕ εξασφάλισε τα δικαιώματα για τους αγώνες του Champions League για την τριετία 2015 – 2018, μετά από συμφωνία που πέτυχε με την ΤΕΑΜ, επικρατώντας της Forthnet στο σχετικό διαγωνισμό.
Στην συμφωνία δεν περιλαμβάνεται ένα παιχνίδι της αγωνιστικής της Τετάρτης, το οποίο θα μεταδίδεται από κάποιο ελεύθερο κανάλι, με τον ΑΝΤ1 και την ΝΕΡΙΤ να θεωρούνται οι επικρατέστεροι υποψήφιοι.
Παράλληλα ο ΟΤΕ εξασφάλισε την μετάδοση όλων των αγώνων της διοργάνωσης του Europa League. Αγώνες της συγκεκριμένης διοργάνωσης δεν θα μεταδίδονται από κάποιο ελεύθερο κανάλι, όπως ισχύει κατά την τρέχουσα περίοδο.
Κατά την πάγια πρακτική της TEAM, που διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά δικαιώματα για λογαριασμό της UEFA δεν γίνονται ανακοινώσεις για τα ποσά στα οποία κλείνει η συμφωνία. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες οι προσφορές και των δυο κινήθηκαν σε «πολύ υψηλά επίπεδα» με αυτή του OTE να χαρακτηρίζεται από την αγορά «κολοσσιαία».
Ως το τέλος της τρέχουσας περιόδου, πάντως, η μετάδοση των αγώνων γίνεται μέσω των αθλητικών καναλιών της NOVA.
Ο διαγωνισμός για τα δικαιώματα έγινε σε μια περίοδο κατά την οποία ο ΟΤΕ έχει καταθέσει προσφορά για την εξαγορά της Nova προς τη Forthnet, ενώ για την τελευταία (Forthnet) ενδιαφέρονται σφόδρα Vodafone και Wind. Παρατηρητές της αγοράς εκτιμούν ότι ο τρόπος που κινήθηκε ο ΟΤΕ στο συγκεκριμένο θέμα σχετίζεται με τις ευρύτερες αυτές εξελίξεις στην αγορά τηλεπικοινωνιών, δεδομένου ότι ο ΟΤΕ ενδιαφέρεται για την εξαγορά της Nova, ενώ Vodafone Wind διεκδικούν το σύνολο της Forthnet.
Η άνοιξη της συνδρομητικής
Οι εξελίξεις έρχονται σε μια περίοδο που οι πελάτες που διαθέτουν σύνδεση συνδρομητικής έχουν ξεπεράσει τις 820.000, ενώ κάθε μήνα ο αριθμός αυτός αυξάνει σημαντικά, με τη διείσδυση στην αγορά να ξεπερνά ήδη το 20%.
Η Nova ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι συνδρομητές της ξεπέρασαν τις 500.000, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι πλέον οι συνδρομητές του ΟΤΕ έχουν ξεπεράσει τις 320.000.
Ο τελευταίος χρόνος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί "άνοιξη της συνδρομητικής τηλεόρασης", αφού κάθε μία από τις δύο ψηφιακές πλατφόρμες προσέθεσε περισσότερους από 100.000 συνδρομητές. Δηλαδή σε διάστημα μικρότερο του ενός χρόνου περισσότερα από 200.000 νοικοκυριά απέκτησαν πρόσβαση στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης.
Το στοιχείο αυτό γίνεται ακόμη εντυπωσιακότερο αν ληφθεί υπόψη ότι τόσο η Nova, όσο και η τηλεόραση του ΟΤΕ συνέχισαν την ανάπτυξή τους, χωρίς να καταγράφουν απώλειες πελατών από τον μεταξύ τους ανταγωνισμό. Σύμφωνα με στελέχη που γνωρίζουν καλά τη συγκεκριμένη αγορά, αυτό είναι ένδειξη της τεράστιας δυναμικής του κλάδου.