Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τουρισμός: Ανακάμπτει η Αθήνα-Στο 72% η μέση πληρότητα των ξενοδοχείων

Η πορεία της Αθήνας ως διεθνούς ταξιδιωτικού προορισμού ήταν το θέμα της συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε από τέσσερις φορείς του τουρισμού. Από τα στοιχεία προέκυψε η «ολική επαναφορά» της ελληνικής πρωτεύουσας.

Τουρισμός: Ανακάμπτει η Αθήνα-Στο 72% η μέση πληρότητα των ξενοδοχείων

Mε 528.000 περισσότερους επισκέπτες από πέρυσι, αύξηση της κίνησης πάνω από 19% στο αεροδρόμιο της Αθήνας και πρόσθετα έσοδα για την αγορά της ύψους 143 εκατ. ευρώ αποτυπώθηκε η ολική επαναφορά της τουριστικής αγοράς της ελληνικής πρωτεύουσας στα προ κρίσης επίπεδα.

Τα στοιχεία παρουσίασαν μεταξύ άλλων σε κοινή συνέντευξη τύπου η Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής-Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ), ο ΔΑΑ, η Aegean και η εταιρία Marketing Greece (εταιρία του ΣΕΤΕ).

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο πρόεδρος της EΞΑΑΑ, Αλ. Βασιλικός, η μέση αύξηση πληρότητας στα ξενοδοχεία της Αττικής στο οκτάμηνο ήταν 28% με αποτέλεσμα η μέση πληρότητα να ανέβει στο 72%.

Σύμφωνα με τον ίδιο, από τα 143 εκατ. πρόσθετα έσοδα που είχε η αγορά της Αθηνάς από την αυξημένη τουριστική κίνηση, οι ξενοδοχειακές εταιρίες καρπώθηκαν επιπλέον 28 εκατ. σε σχέση με πέρυσι και οι επιχειρήσεις εστίασης 64 εκατ. ευρώ επιπλέον.

Παραδέχθηκε ωστόσο πως η εικόνα αυτή δεν ήταν ενιαία σε όλο το Λεκανοπέδιο καθώς υπήρχαν περιοχές ακόμα και του κέντρου της Αθήνας, όπου η διαφορά πληρότητας σε σχέση με τον μέσο όρο ήταν τεράστια.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του ΔΑΑ, Γ. Παράσχη, η αύξηση της κίνησης εξωτερικού συμπεριλαμβανομένων των ανεπίσημων στοιχείων Σεπτεμβρίου, φτάνει το 19,5%. Το γεγονός ότι οι ξένοι επισκέπτες με μοναδικό προορισμό την Αθήνα αυξήθηκαν 29% κατά το α΄ εξάμηνο του 2014 αποδεικνύει τη δυναμική ανάκαμψη της πόλης μας ως τουριστικού προορισμού, πρόσθεσε.

Την ίδια στιγμή ο Ε. Βασιλάκης της Aegean ανέφερε πως οι συνολικοί επιβάτες της εταιρίας από το αεροδρόμιο της Αθήνας έφτασαν στο οκτάμηνο τα 7,8 εκατ. Ο ίδιος έθεσε ως στόχο της εταιρίας να αυξήσει συνολικά σε 100 τους προορισμούς που θα εξυπηρετεί από τον ΔΑΑ έως το 2018.

Από την πλευρά του ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, επισήμανε: «Η Αθήνα αποτελεί καταλύτη για τη διατήρηση ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού και επιχειρούμε την προβολή της ως ιδανικού τουριστικού προορισμού τεσσάρων εποχών. Η υλοποίηση της καμπάνιας 'I'm an Aθenian too' εντάσσεται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας που αναπτύσσει η Marketing Greece στους άξονες της συνέργειας, της καινοτομίας και της ολοκληρωμένης στρατηγικής».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v