Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ρίχνουν τις τιμές στο γάλα τα σούπερ μάρκετ

Η Σκλαβενίτης προχώρησε σε μειώσεις κατά 5% στο φρέσκο γάλα της Δέλτα, της Όλυμπος, της ΜΕΒΓΑΛ και της Δωδώνης. Αναμένεται να πράξουν το ίδιο Γαλαξίας, Βερόπουλος και ΑΒ Βασιλόπουλος. Κάτω από το €1 το πουλά Δευτέρα-Τρίτη ο Μαρινόπουλος.

Ρίχνουν τις τιμές στο γάλα τα σούπερ μάρκετ

Συντασσόμενες με το υπουργείο Ανάπτυξης, η μία μετά την άλλη, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αλλά και οι γαλακτοβιομηχανίες προχωρούν σε μειώσεις τιμών στο γάλα.

Τον χορό των μειώσεων έσυρε, τις τελευταίες ημέρες, η FrieslandCampina Hellas η οποία από χθες μείωσε κατά 5 λεπτά το λίτρο τις τιμές στα γάλατα μακράς διαρκείας ΝΟΥΝΟΥ Family.

Την πρωτοβουλία αυτή την ακολούθησε η αλυσίδα Σκλαβενίτης, η οποία την Παρασκευή προχώρησε σε μειώσεις κατά 5% στο φρέσκο γάλα της Δέλτα, της Όλυμπος, της ΜΕΒΓΑΛ και της Δωδώνης, ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να πράξουν το ίδιο και άλλες αλυσίδες όπως ο Γαλαξίας, ο Βερόπουλος και η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Εν αντιθέσει με τις κινήσεις στις οποίες προχωρούν τις τελευταίες ημέρες κάποιες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και γαλακτοβιομηχανίες, υπάρχει μια αλυσίδα που ήδη εδώ και δύο χρόνια έχει ρίξει τις τιμές στο γάλα κάτω από το 1 ευρώ.

Ο λόγος για τον Μαρινόπουλο που κάθε Δευτέρα και Τρίτη παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές του να αγοράζουν όλες τις επώνυμες μάρκες φρέσκου παστεριωμένου γάλακτος προς 0,99 ευρώ το λίτρο.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος Μαρινόπουλου πραγματοποιεί το 60-65% του όγκου πωλήσεων φρέσκου γάλακτος τις δύο αυτές ημέρες. Και αυτό γιατί, όπως σημειώνουν κύκλοι από την αλυσίδα, εξυπηρετεί ιδιαίτερα τον καταναλωτή αφενός γιατί η τιμή είναι η πιο φθηνή στην αγορά και αφετέρου γιατί από τη στιγμή που το γάλα έχει πλέον διάρκεια 7 ημερών οι καταναλωτές κάνουν τις προμήθειές τους αυτές τις ημέρες και έχουν γάλα για ολόκληρη την εβδομάδα.

Την ίδια ώρα παράγοντες από το υπουργείο Ανάπτυξης αναμένουν ότι θα υπάρξουν κι άλλες ανακοινώσεις από κρίκους της εμπορικής αλυσίδας, ενώ εκτιμούν ότι η λογική των δυναμικών μορφών τιμολόγησης, δηλαδή της παροχής εκπτώσεων σε προϊόντα που βρίσκονται λίγες ημέρες προ της λήξης τους, ώστε να προκύπτει όφελος από τη μείωση των επιστροφών, θα οδηγήσει σε μείωση των τιμών και σε άλλα προϊόντα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v