Μετά από την άδεια που έλαβε από τη ΡΑΕ την περασμένη εβδομάδα, ο αγωγός φυσικού αερίου ΤΑΡ έλαβε από το ΥΠΕΚΑ και την άδεια για τα περιβαλλοντικά καθώς ο υπουργός Γιάννης Μανιάτης υπέγραψε την απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για την κατασκευή και λειτουργία του έργου.
Έτσι θεωρητικά καθαρίζει το τοπίο για την έναρξη των εργασιών κατασκευής του αγωγού, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουν αρθεί όλα τα εμπόδια, που εντοπίζονται κυρίως στις αντιδράσεις καλλιεργητών και όχι μόνον για τη συγκεκριμένη όδευση του αγωγού.
Για το επίμαχο σημείο της όδευσης στην περιοχή των Τεναγών - Φιλίππων Καβάλας, όπου και οι περισσότερες αντιδράσεις, λόγω της υψηλής παραγωγικότητας της γεωργικής γης, η απόφαση προβλέπει ότι «ο αγωγός ΤΑΡ θα ακολουθήσει τη βόρεια εναλλακτική όδευση (σ.σ. την παρουσίασε η εταιρεία του ΤΑΡ σε ευρεία σύσκεψη στο ΥΠΕΚΑ, σύμφωνα με το συμπληρωματικό τεύχος ΜΠΕ.
Η όδευση αυτή αρχίζει στη Χ.Θ. 193, βόρεια του οικισμού Νέος Ζυγός, ακολουθεί διαδρομή νοτίως των Φιλίππων και των Κρηνιδών και εισέρχεται στο ΝΑ τμήμα του Αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων, διατρέχοντας σχεδόν παράλληλα το νότιο όριο της Αρχαιολογικής Ζώνης (εκτός των ζωνών προστασίας Α και Β) και στη συνέχεια ακολουθεί ΒΔ κατεύθυνση. Η βόρεια εναλλακτική όδευση βρίσκεται εκτός Τεναγών (εκτός εδαφών τύρφης), ακολουθώντας κυρίως υφιστάμενους αγροτικούς δρόμους, αρδευτικά κανάλια και κατά μήκος της οριογραμμής αγροτεμαχίων, στην πεδιάδα των Φιλίππων».
Τέλος να σημειωθεί ότι την ερχόμενη εβδομάδα ο υπουργός ΠΕΚΑ Γιάννης Μανιάτης πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν, ενώ η υπογραφή της απόφασης για τα περιβαλλοντικά αποτελεί μια από τις εκκρεμότητες που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα την κυβέρνηση της χώρας της Κασπίας. Ως γνωστόν η άλλη εκκρεμότητα αφορά στη μεταβίβαση του ΔΕΣΦΑ στη κρατική αζέρικη εταιρεία Socar, η οποία μάλλον διευθετείται.