Συνολικά 22 εκατ. τουρίστες αναμένει φέτος η χώρα μας, ανέφερε μεταξύ άλλων η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, προλογίζοντας την παρουσίαση του Επικοινωνιακού Σχεδιασμού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την περίοδο 2014-2015.Η υπουργός διαμήνυσε ωστόσο προς πάσα κατεύθυνση πως «μια πετυχημένη τουριστική χρονιά αποτελεί υποχρέωση όλων των εμπλεκόμενων φορέων στον τουρισμό». Η υπουργός Τουρισμού έκανε ένα μίνι απολογισμό διετίας παρουσίας της στην ηγεσία του υπουργείου, επισημαίνοντας τις μεγάλες θεσμικές παρεμβάσεις που υλοποιήθηκαν αυτήν την περίοδο αλλά και τις προσπάθειες του υπουργείου να ξεπεραστούν νοοτροπίες του παρελθόντος. Επεσήμανε ιδιαίτερα την ψήφιση του Ν.4179 του 2013 που εισάγει μια σειρά νέων προϊόντων στο χώρου του ελληνικού τουρισμού, ενώ αναφέρθηκε και στις τροποποιήσεις που επεξεργάζεται το υπουργείο αναφορικά με την υλοποίηση των σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων.
Τέλος, η υπουργός επεσήμανε τη στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ με βασικές διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το TripAdvisor και το Expedia.
Αναλύοντας το σχεδιασμό του ΕΟΤ για το 2014 ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού Πάνος Λειβαδάς ανέφερε ότι είναι προϋπολογισμός μειωμένος κατά 15% σε σχέση με πέρυσι. Το γεγονός αυτό όμως, επεσήμανε, δεν επηρεάζει τον σχεδιασμό του Οργανισμού ο οποίος ούτως ή άλλως επικεντρώνεται πλέον στην αξιοποίηση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Αναφερόμενος στις δράσεις του ΕΟΤΕ στις τρεις νέες αγορές -Κίνα, Βραζιλία, Ρωσία- ο Π. Λειβαδάς σημείωσε την έναρξη λειτουργίας ειδικής ιστοσελίδας του ΕΟΤ για την κινεζική αγορά στη διεύθυνση visitgreece.gr.ch.
Μεγάλη επιτυχία θεωρείται από την πλευρά του υπουργείου Τουρισμού το γεγονός πως η κινεζική ταινία «Peijing love stories» που γυρίστηκε κατά το ένα τέταρτο στη Σαντορίνη, σημείωσε τεράστια εμπορική επιτυχία, καθώς στην πρεμιέρα της την παρακολούθησαν 1,5 εκατ. Κινέζοι.
Αναφερόμενος στη ρωσική αγορά ο γ.γ. του ΕΟΤ και απαντώντας στο αίτημα που θέτουν οι τουριστικοί φορείς για περαιτέρω διευκολύνσεις στην έκδοσης βίζας, ανέφερε ότι οι χορηγήσεις βίζας φέτος σε σχέση με το 2012 εμφανίζουν αύξηση 65%.
Η αγορά της Βραζιλίας θεωρείται σήμερα η ταχύτερα ανερχόμενη της Νότιας Αμερικής, καθώς οι δαπάνες των Βραζιλιάνων για ταξίδια στο εξωτερικό αυξήθηκαν από 16,5 δισ. δολάρια το 2010 σε 26,5 δισ. δολάρια το 2013.
Στο πλαίσιο αυτό υλοποιείται αυτήν την περίοδο επικοινωνιακή δράση του ΕΟΤ στο Σάο Πάολο επ' ευκαιρία του Μουντιάλ, ενώ έχουν δρομολογηθεί ήδη οι διαδικασίες για να λειτουργήσει γραφείο του ΕΟΤ στην ίδια πόλη.