Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πρόστιμα από ΕΕΤΤ (και) σε παρόχους

Την επιβολή προστίμων αποφάσισε η ΕΕΤΤ, σε συνέχεια ακροαματικών διαδικασιών κατά παρόχων σταθερής τηλεφωνίας, οι οποίες διεξήχθησαν μετά από καταγγελίες για αυθαίρετες ενεργοποιήσεις ή ακυρώσεις Προεπιλογής Φορέα ή/και αυθαίρετες ακυρώσεις αιτήσεων κατάργησης Προεπιλογής Φορέα σε συνδρομητές. Συνολικά επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 330.000 ευρώ σε τέσσερις εταιρίες, ενώ στον ΟΤΕ το πρόστιμο των 3 εκ. είχε ήδη γνωστοποιηθεί.

Πρόστιμα από ΕΕΤΤ (και) σε παρόχους
Την επιβολή προστίμων αποφάσισε η ΕΕΤΤ, σε συνέχεια ακροαματικών διαδικασιών κατά παρόχων σταθερής τηλεφωνίας, οι οποίες διεξήχθησαν μετά από καταγγελίες για αυθαίρετες ενεργοποιήσεις ή ακυρώσεις Προεπιλογής Φορέα ή/και αυθαίρετες ακυρώσεις αιτήσεων κατάργησης Προεπιλογής Φορέα σε συνδρομητές.

Συνολικά επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 330.000 ευρώ σε τέσσερις εταιρίες, ενώ στον ΟΤΕ το πρόστιμο των 3 εκ. είχε ήδη γνωστοποιηθεί.

Ειδικότερα, η ΕΕΤΤ επέβαλε:

α) στην εταιρία TELLAS, πρόστιμο 150.000 ευρώ,

β) στην εταιρία TELEDOME, πρόστιμο 100.000 ευρώ,

γ) στην εταιρία FORTHNET πρόστιμο 70.000 ευρώ,

δ) στην εταιρία ALTEC, πρόστιμο 10.000 ευρώ.

Πρόστιμο επιβλήθηκε επίσης και στον ΟΤΕ (υπόχρεο πάροχο της προεπιλογής) κατόπιν καταγγελιών των παρόχων προεπιλογής φορέα, ύψους 1.000.000 ευρώ για παραβάσεις κατά την περίοδο του προϊσχύσαντος Κανονισμού Προεπιλογής Φορέα και 2.000.000 ευρώ για παράβαση του Δικαίου του Ανταγωνισμού, την ίδια περίοδο.

Επισημαίνεται ότι κατά το διάστημα [τέλος 2005- τέλος 2006] υποβλήθηκαν στην ΕΕΤΤ τουλάχιστον 2.000 καταγγελίες καταναλωτών για παραβάσεις του Κανονισμού Προεπιλογής Φορέα (αυθαίρετη ενεργοποίηση συνδρομητών, ακύρωση αιτήσεων κατάργησης προεπιλογής, χρεώσεις μετά την κατάργηση της υπηρεσίας κλπ).

Με τις εν λόγω αποφάσεις ολοκληρώθηκε ένας κύκλος ελέγχου που διήρκησε περισσότερο από ένα έτος και αφορούσε στο σύνολο των παρόχων υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας, αφού εξετάστηκε οριζόντια η σχετική αγορά και οι πρακτικές των εμπλεκόμενων μερών. Η ΕΕΤΤ συνεχίζει αδιάλειπτα τον ελεγκτικό της ρόλο ως προς τη νομιμότητα παροχής των υπηρεσιών αυτών.

Επισημαίνεται ότι στη διάρκεια του τελευταίου δωδεκαμήνου, με την εφαρμογή και του νέου κανονισμού προεπιλογής, έχουν μειωθεί τα σχετικά παράπονα και καταγγελίες των καταναλωτών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v