Μετρό: Ακόμα και με σύμβαση παραχώρησης η γραμμή 4

Το υπουργείο Υποδομών μελετά διάφορα σενάρια για τη χρηματοδότηση της γραμμής 4 μεταξύ των οποίων και τη σύμβαση παραχώρησης υποστήριξε ο γενικός γραμματέας δημοσίων έργων Στρ. Σιμόπουλος

Μετρό: Ακόμα και με σύμβαση παραχώρησης η γραμμή 4

Την κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας (Αλσος Βεϊκού – Ευαγγελισμός – Λυκόβρυση με τη διακλάδωση προς Καισαριανή) μέσω σύμβασης παραχώρησης εξετάζει η κυβέρνηση. Όπως υποστήριξε σήμερα ο γενικός γραμματέας δημοσίων έργων Στρ. Σιμόπουλος στην τηλεόραση του «ΣΚΑΙ» το μοντέλο χρηματοδότησης της νέας γραμμής εξετάζεται αυτή την περίοδο και ήδη βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ).

Το κόστος κατασκευής του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 (Αλσος Βεϊκου – Ευαγγελισμός) προσεγγίζει το ένα δισ. ευρώ και θα χρειαστούν πρόσθετα κονδύλια ακόμα και αν η ΕΤΕπ συμμετάσχει στη χρηματοδότηση. Η παραχώρηση της εκμετάλλευσης της νέας γραμμής του μετρό Αθηνών σε ιδιώτες είχε εξεταστεί και στις αρχές του 2000 χωρίς να προχωρήσει. «Συζητάμε με την Ευρωπαϊκή Ένωση, με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Συζητάμε ακόμη και την μέθοδο της παραχώρησης» δήλωσε σήμερα ο κ. Σιμόπουλος. Ο ίδιος πρόσθεσε πως η συγκεκριμένη γραμμή «θα εξυπηρετεί πολλές περιοχές με έντονο το λαϊκό στοιχείο, όπως κάνουμε άλλωστε ήδη με τη γραμμή προς Πειραιά».

Το πρώτο τμήμα είναι ώριμο μελετητικά και «θα μπορούσε να δημοπρατηθεί μόλις εξασφαλιστεί η πίστωση» τόνισε.

Για το μετρό Θεσσαλονίκης, ο γενικός γραμματέας δημοσίων έργων υποστήριξε πως «τις επόμενες μέρες ο μετροπόντικας θα αρχίσει να αποσυναρμολογείται και από την Ανάληψη θα πάει στην Νέα Ελβετία και θα αρχίσει την αντίστροφη πορεία». Οσο για τις διαφορές με τον ανάδοχο, «έχουν οδηγηθεί στη διαιτησία και σταδιακά από το φθινόπωρο θα αρχίσουν να επιλύονται».

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v