Στην κ/ξία-μαμούθ το έργο Κόρινθος –Πάτρα-Πύργος

Ανοίχτηκαν σήμερα οι προσφορές στον διαγωνισμό για την κατασκευή του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα. Μειοδότης του έργου είναι ο όμιλος Άπιον Κλέος στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρίες Vinci- ΕΛΤΕΧ, Άβαξ, Hotchief, Άκτωρ και Αθηνά.

Στην κ/ξία-μαμούθ το έργο Κόρινθος –Πάτρα-Πύργος
Ανοίχτηκαν σήμερα οι προσφορές στον διαγωνισμό για την κατασκευή του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα, συνολικού προϋπολογισμού 2 δισ. ευρώ.

Μειοδότης του έργου είναι ο όμιλος Άπιον Κλέος στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρίες Vinci- ΕΛΤΕΧ, Άβαξ, Hotchief, Άκτωρ και Αθηνά.

Προσωρινός ανάδοχος του έργου, με την πλέον συμφέρουσα για το ελληνικό δημόσιο προσφορά, αναδείχθηκε ο Όμιλος ”ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ” με μεγαλύτερες πληρωμές προς το Δημόσιο και χρόνους κατασκευής κατά 6 έως 8 μήνες μικρότερους στα κρίσιμα τμήματα Κορίνθου-Πατρών και Πατρών – Πύργου.

Βάσει της προσφοράς του προσωρινού αναδόχου, το κατασκευαστικό κόστος του έργου, σε τρέχουσες τιμές, ανέρχεται σε 2,098 δισ. ευρώ και το συνολικό κόστος στα 2,7 δισ. ευρώ. Στο συνολικό κόστος περιλαμβάνονται επιπλέον οι τόκοι κατασκευαστικής περιόδου, το κόστος λειτουργίας κατά την κατασκευή κ.α. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 550 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Υπενθυμίζεται ότι για τον διαγωνισμό είχαν προεπιλεγεί 4 όμιλοι οι οποίοι εκλήθησαν να καταθέσουν προσφορές. Τελικά κατέθεσαν προσφορές οι 2 όμιλοι: ο όμιλος HELLENIC AUTOPISTAS και ο όμιλος ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ.

Στον όμιλο HELLENIC AUTOPISTAS συμμετέχουν οι εταιρίες: CINTRA S.A, ΓΕΚ Α.Ε., IRIDIUM CONCESSIONES DE INFRAESTRUCTRURAS S.A, DRAGADOS S.A., FERROVIAL AGROMAN S.A., ΤΕΡΝΑ Α.Ε.

Η Βορειοδυτική Οδός Πελοποννήσου είναι ένα έργο μαμούθ, και από πλευράς κόστους και από πλευράς δυσκολίας. Ο προϋπολογισμός του είναι μεγαλύτερος από τον προϋπολογισμό της Αττικής οδού και της γέφυρας Ρίου –Αντιρρίου μαζί, δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γ. Σουφλιάς.

Από τεχνικής πλευράς, πρόσθεσε, είναι ένα ιδιαίτερα απαιτητικό έργο 365,4 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 283,7 θα κατασκευαστούν από την αρχή και τα υπόλοιπα 81,7 χλμ θα βελτιωθούν.

Βάσει της προσφοράς του αναδόχου, το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 2,7 δισ. ευρώ. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 550 εκ. ευρώ, σε τρέχουσες τιμές, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση, επεσήμανε ο κ. Σουφλιάς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v