Δικαστική προσφυγή σε έργο της ΕΡΓΟΣΕ

Στα δικαστήρια εναντίον της ανάδειξης της ΜΕΤΚΑ, που ήταν ο προσωρινός μειοδότης, προσέφυγε η ανταγωνίστρια κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ-J&P-ΤΕΡΝΑ. Το θέμα αφορά έργο 273 εκατ. ευρώ.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Δικαστική προσφυγή σε έργο της ΕΡΓΟΣΕ

Δικαστική προσφυγή κατά της ΜΕΤΚΑ, που είχε αναδειχθεί προσωρινός μειοδότης στο έργο «Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη», κατέθεσε η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ-J&P-ΤΕΡΝΑ που επίσης είχε «κατέβει» στον συγκεκριμένο διαγωνισμό.

Το έργο – σκούπα το οποίο θα ολοκληρώσει τις υπολειπόμενες εργασίες από στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 273 εκατομμυρίων ευρώ, δημοπρατήθηκε στο τέλος του προηγούμενου χρόνου. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν οι METKA – ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ – ΤHALES με έκπτωση 17,24%, ΑΚΤΩΡ – ΤΕΡΝΑ – J&P – ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 8,5% και ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ με έκπτωση 9,5%.

Η κατάθεση εντάσεων θεωρούταν βέβαιη και το ερώτημα είναι οι καθυστερήσεις που θα προκληθούν στον διαγωνισμό, για τον οποίο η ΕΡΓΟΣΕ υπολόγιζε ότι θα γίνει η υπογραφή της σύμβασης μέσα στο καλοκαίρι.

Το έργο Κιάτο – Ροδοδάφνη, που έχει συμβατική περίοδο κατασκευής τα δύο έτη από την υπογραφή της σύμβασης, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό βήμα για ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας – Πάτρας. Με αυτό πρόκειται να κατασκευαστούν τα έργα που υπολείπονται από προηγούμενες εργολαβίες στο συγκεκριμένο τμήμα.

Ειδικότερα, στο αντικείμενο περιλαμβάνονται τα εξής:

- Η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής υποδομής (επιχώματα, ορύγματα, τεχνικά έργα, υδραυλικά έργα αποστράγγισης και αποχέτευσης, σήραγγες και Κτίρια Εξυπηρέτησης των σηράγγων),
- Η ολοκλήρωση της αποκατάστασης του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου
- Η κατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής
- Η κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων και των Κτιρίων Εξυπηρέτησής τους
- Η κατασκευή ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας για τη σηματοτεχνική εξασφάλιση της γραμμής από τη Χ.Θ. 122+000,00 έως τη Χ.Θ. 202+100, καθώς και εγκατάσταση συστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS γραμμής επιπέδου1(level 1)

- Η εγκατάσταση των κάτωθι Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων:
- Παθητικό Δίκτυο Μεταφοράς δεδομένων και σημάτων Σιδηροδρομικών Συστημάτων
- Σύστημα Δομημένης Καλωδίωσης (LAN/WAN) στα κτίρια των Σιδηροδρομικών Σταθμών και Στάσεων
- Ο ενεργός εξοπλισμός δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων Σιδηροδρομικών Συστημάτων
- Σύστημα Υπηρεσιακής Τηλεφωνίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v