Η Nielsen, στο πλαίσιο των ενεργειών της για την εκπαίδευση στελεχών, διοργανώνει φέτος νέο κύκλο σεμιναρίων με επίκεντρο την αποδοτική Διαχείριση της Κατηγορίας Προϊόντων καθώς και την αποδοτική Διαχείριση των Προωθητικών ενεργειών.Το Category Management Workshop πρόκειται να πραγματοποιηθεί στις 3 και 4 Απριλίου, ενώ το Promotions Management Workshop στις 10 Απριλίου. Η συμμετοχή και στα δύο σεμινάρια συγχρηματοδοτείται από τον ΟΑΕΔ μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,45.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, τα εν λόγω σεμινάρια είναι εμπλουτισμένα με σύγχρονο υλικό και έρευνες, απευθύνονται σε επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως Category Management, Trade Marketing, Sales, Account Management, Business Development, Space Planning, Merchandising, Customer Marketing, Product & Brand Management κ.ά.
H πρακτική εφαρμογή της μεθοδολογίας, σύμφωνα με την εταιρία, διασφαλίζεται μέσα από τη διάδραση μεταξύ των εκπαιδευόμενων και τη συμμετοχή τους σε case studies, εμπλουτισμένα με πραγματικά στοιχεία αγοράς.
Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η Nielsen, πάνω από 790 στελέχη της Βιομηχανίας και του Λιανεμπορίου εκπαιδεύτηκαν τα τελευταία εννέα χρόνια σε σεμινάρια της εταιρίας, τα οποία διοργανώνονται από καταρτισμένους εισηγητές, με συμμετοχή σε πληθώρα category και promotions management projects της αγοράς.