Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Υποβλήθηκαν οι προσφορές για Κόρινθο - Τσακώνα

Με την κατάθεση προσφορών των δύο κοινοπραξιών ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την κατασκευή του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα - Πύργος-Τσακώνα. Η αξιολόγησή των προσφορών θα αρχίζει άμεσα, ώστε τον Ιανουάριο να αναδειχθεί ο προσωρινός ανάδοχος του έργου.

Υποβλήθηκαν οι προσφορές για Κόρινθο - Τσακώνα
Με την κατάθεση προσφορών των δύο κοινοπραξιών ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την κατασκευή του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα - Πύργος-Τσακώνα.

Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 2 δισ. ευρώ και οι 2 κοινοπραξίες που κατέβηκαν από κοινού για την διεκδίκηση του έργου είναι ο όμιλος Απιον Κλέος στο οποίο συμμετέχουν Vinci- ΕΛΤΕΧ και Άβαξ καθώς και ο όμιλος Απόλλων –Αθηνά- Hotchief και άλλες.

Αναμένεται η αξιολόγηση των προσφορών και ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου εντός του προσεχούς χρονικού διαστήματος.

Υπενθυμίζεται ότι για το διαγωνισμό, είχαν προεπιλεγεί 4 όμιλοι οι οποίοι εκλήθησαν να καταθέσουν προσφορές. Τελικά κατέθεσαν προσφορές οι 2 όμιλοι: ο όμιλος ”HELLENIC AUTOPISTAS” και ο όμιλος ”ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ”.

Στον όμιλο ”HELLENIC AUTOPISTAS” συμμετέχουν οι εταιρίες: CINTRA S.A, ΓΕΚ Α.Ε., IRIDIUM CONCESSIONES DE INFRAESTRUCTRURAS S.A, DRAGADOS S.A., FERROVIAL AGROMAN S.A., ΤΕΡΝΑ Α.Ε.

Στον όμιλο ”ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ” συμμετέχουν οι εταιρίες: VINCI S.A., ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ-ΤΕΒ Α.Ε., ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, J&P ΑΒΑΞ Α.Ε., HOCHTIEF Projektentwicklung GMBH, ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ.

Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

”Κατατέθηκαν σήμερα οι τελικές προσφορές των υποψηφίων και μπήκε στην τελική ευθεία και το μεγαλύτερο από τα μεγάλα έργα που προωθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης ”ο οδικός άξονας Ελευσίνα- Κόρινθος-Πάτρα & Πάτρα – Πύργος- Τσακώνα”.

Πρόκειται για ένα έργο στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Πελοποννήσου, της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου και έργο ζωής και ασφάλειας για τους πολίτες των περιοχών αυτών.

Η αξιολόγησή των προσφορών θα αρχίζει άμεσα, ώστε τον Ιανουάριο να αναδειχθεί ο προσωρινός ανάδοχος του έργου και, αν δεν υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω προσφυγών, να υπογραφεί η σύμβαση στις αρχές Μαΐου.”

* Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου δημοσιεύονται στη δεξιά στήλη ”Συνοδευτικό Υλικό”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v