Συνεργασία Warply με την Intale

Δεκάδες στελέχη από το χώρο της διαφήμισης και των επιχειρήσεων παραβρέθηκαν στην ημερίδα της Warply για το mobile marketing.

Συνεργασία Warply με την Intale
Με τίτλο «A mobile-first reality: smartphones taking over the world» πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου η 2η ημερίδα της Warply για το Mobile Marketing, όπου παρευρέθηκαν δεκάδες στελέχη από το χώρο της διαφήμισης και των επιχειρήσεων, που ενημερώθηκαν για όλες τις νέες τάσεις και τεχνολογίες για τον ανερχόμενο τομέα της mobile διαφήμισης.

Συνοπτικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση, σήμερα στην Ελλάδα το κινητό φαίνεται πως είναι το 2ο πιο δημοφιλές μέσο και επηρεάζει τον καταναλωτή 4,7 φορές περισσότερο από ότι η τηλεόραση ώστε να ενδιαφερθεί για μια αγορά, ενώ το δίκτυο της Warply σήμερα αριθμεί πάνω από 1,5 εκατομμύριο συσκευές που έχουν κατεβάσει τουλάχιστον μια εφαρμογή και είναι ενεργοί χρήστες. Συνολικά σύμφωνα με τα στοιχεία της Ericsson, έχουν γίνει 98 δισεκατομμύρια downloads σε mobile εφαρμογές παγκοσμίως.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, ανακοινώθηκε και η συνεργασία για πρώτη φορά 2 ελληνικών start up εταιρειών, της Warply και της Intale, για μια νέα μεγάλη εφαρμογή «To periptero» μέσω του οποίου θα μπορούν οι εταιρείες να στέλνουν προσφορές και loyalty καμπάνιες ηλεκτρονικά, απευθείας στο κινητό του χρήστη και η εξαργύρωση θα γίνεται πάλι ηλεκτρονικά από το περίπτερο, με πολύ απλή διαδικασία και καταγραφή / αποθήκευση όλων των στοιχείων.

Όπως δήλωσε ο Γιάννης Δοξαράς, CEO της Warply «Η μεγάλη επιτυχία της 2η ημερίδα της Warply για το mobile Marketing, αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι η διαφημιστική αγορά έχει αντιληφθεί τη δυναμική του ανερχόμενου μέσου των κινητών και την αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας της Warply που μόνον εμείς μπορούμε και παρέχουμε.

Ήδη, μεγάλες επιχειρήσεις έχουν εμπιστευτεί τη Warply, κάτι που τους έχει αποφέρει έναν ανοιχτό «διάλογο» με τον καταναλωτή, μέσω από την πιο προσωπική του συσκευή, το κινητό τηλέφωνο, ενισχύοντας έτσι το loyalty και αναζωπυρώνοντας το αγοραστικό του ενδιαφέρον».

Ομιλητές στην εκδήλωση ήταν οι Τάσος Παγκάκης, Head of Communications Southeastern Europe στην Ericsson, Αντώνης Σαμοθράκης, Marketing Manager στο e-food.gr, Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Director στην Tempo OMD, Χρύσα Βρούζη, Internal Communication & Digital Manager στον AB Βασιλόπουλος και ο Φάνης Κουτουβέλης, CEO στην Intale, οι οποίοι παρουσίασαν όλες τις ευκαιρίες που ανοίγονται για διαφημιζόμενους και διαφημιστές μέσω του mobile marketing, που διαρκώς ανεβαίνει και στην ελληνική αγορά.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v