Θετικό αποτέλεσμα, είτε αυτό αφορά την επισκεψιμότητα, είτε το ίδιο το «ταμείο», καταγράφουν οι μεγάλες εμπορικές μονάδες και οι αλυσίδες λιανεμπορίου από την πρεμιέρα των ενδιάμεσων εκπτώσεων αλλά και από το άνοιγμα των καταστημάτων Κυριακή.
Αν και στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι θα πρέπει να εδραιωθεί η συγκεκριμένη εκπτωτική περίοδος και ο θεσμός των Κυριακών στη συνείδηση του καταναλωτή, ώστε να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για την απόδοση των δύο μέτρων, εν τούτοις οι περισσότερες επιχειρήσεις λιανεμπορίου μεγάλης κλίμακας, καλωσόρισαν την εφαρμογή τους, την οποία εξάλλου είχαν μετ' επιτάσεως ζητήσει κατά τη φάση της διαβούλευσης.
Σύμφωνα με τον κ. Νίκο Αϊδίνη, διευθυντή marketing του ομίλου Notos Com, το δεκαήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων υπήρξε θετικό και ξεπέρασε σε επίδοση την περυσινή αντίστοιχη άτυπη εκπτωτική περίοδο που προώθησαν οι εμπορικοί σύλλογοι Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Η δε Κυριακή αποτέλεσε για όλα τα πολυκαταστήματα Notos Com (σε μεγάλα αστικά κέντρα, στην επαρχία αλλά εκείνα που βρίσκονται εντός εμπορικών κέντρων) αλλά και για τα μονοθεματικά καταστήματα μια πολύ καλή εμπορική ημέρα, εφάμιλλη των μεγεθών του Σαββάτου.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η πρώτη γεύση αυτών των οργανωμένων εμπορικών πρακτικών ήταν θετική. Συμπληρώνει ότι αναμένεται να αποδώσουν περισσότερο σε βάθος χρόνου, όταν οι καταναλωτές εμπεδώσουν αυτή τη νέα δυνατότητα.
Αυξημένη επισκεψιμότητα και τζίρους κατέγραψαν και τα λιανικά concepts του ομίλου Φουρλή, παρά το γεγονός του ότι η ΙΚΕΑ δεν πραγματοποιεί παγίως εκπτώσεις (πέραν κάποιων επιλεκτικών κωδικών που θέτει κατά καιρούς σε προσφορά). Σύμφωνα με στελέχη του ομίλου Φουρλή, οι καταναλωτές έδειξαν να επιδοκιμάζουν τις νέες ρυθμίσεις, γεγονός που θα έπρεπε να αποτελέσει «οδηγό» για την περαιτέρω επέκταση του θεσμού των ανοιχτών Κυριακών, χωρίς περιορισμούς σε τμήματα της αγοράς.
Αναφέρουν χαρακτηριστικά την εμπειρία της Κύπρου, όπου η πολιτεία επέκτεινε το μέτρο των ανοικτών Κυριακών -που ίσχυε για τα καταστήματα των τουριστικών περιοχών- και στις υπόλοιπες περιοχές πιλοτικά στην αρχή αλλά μετά την ανταπόκριση των καταναλωτών, αποφασίστηκε η ευρύτερη εφαρμογή του.
Αντίστοιχα θετική εικόνα για την ανοιχτή Κυριακή μεταφέρει και η διοίκηση των Αττικών Πολυκαταστημάτων.
Ειδικότερα, η Κυριακή 3 Νοεμβρίου απέδωσε ως «ένα πολύ καλό Σάββατο», αν και ήταν ελαφρώς χαμηλότερη από άποψη τζίρου σε σχέση με το Σάββατο 2 Νοεμβρίου, η οποία ωστόσο ήταν μια «εξαιρετική εμπορική ημέρα», που ξεπέρασε σε επίδοση το σύνηθες τζίρο.
Η εικόνα στους "μικρομεσαίους"
Αντίθετα, στην υπόλοιπη αγορά, σύμφωνα και με την επίκαιρη έρευνα της ΕΣΕΕ, η εικόνα είναι μικτή, με τις μεγάλες ανοικτές αγορές να ωφελούνται και τις περιφερειακές ή απαξιωμένες αγορές των αστικών κέντρων (π.χ. Πατησίων) να υπολειτουργούν.
Πολλοί επαρχιακοί εμπορικοί σύλλογοι αποφάσισαν να μην συμμετάσχουν στο κυριακάτικο άνοιγμα των καταστημάτων, αφήνοντας ωστόσο υποκαταστήματα μεγάλων αλυσίδων της περιοχής να απορροφήσουν την όποια καταναλωτική κίνηση.