ΕΡΓΟΣΕ: 5 συμβάσεις στην Deutsche Bahn το 2000-03

Η ΕΡΓΟΣΕ ανέθεσε πέντε συμβάσεις έργων χωρίς διαγωνισμό στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους την περίοδο 2000 – 2003. Οι συμβάσεις αυτές όπως και άλλες της Αττικό Μετρό φαίνεται ότι θα τεθούν στο μικροσκόπιο των αρμόδιων αρχών.

  • της Μάρως Τσαντήλα
ΕΡΓΟΣΕ: 5 συμβάσεις στην Deutsche Bahn το 2000-03

Πέντε κατ' ανάθεση, δηλαδή χωρίς να προηγηθεί διαγωνισμός, συμβάσεις για έργα συμβουλευτικών υπηρεσιών αξίας 1,5 εκατ. ευρώ ανέθεσε η ΕΡΓΟΣΕ στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους την περίοδο 2000 – 2003. Παράλληλα, το ίδιο διάστημα, ανέθεσε στη γερμανική εταιρεία και έργο σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, αξίας 4 εκατ. ευρώ.

Οι συμβάσεις αυτές όπως και άλλες της Αττικό Μετρό φαίνεται ότι θα τεθούν στο μικροσκόπιο των αρμόδιων αρχών που θα κληθούν να διερευνήσουν μία ακόμη υπόθεση διαφθοράς, στην οποία εμπλέκονται γερμανικές και ελληνικές εταιρείες.

Οι ελληνικές θα κληθούν να ιχνηλατήσουν τις διαδρομές του χρήματος από τη Γερμανία στην Ελλάδα, μέσω φορολογικών παραδείσων, προκειμένου να εντοπιστούν τα πρόσωπα που εμπλέκονται στις μίζες που κατέβαλαν οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (Deutsche Bahn) στη χώρα μας.

Ο δημοσιογράφος Κλάους Οτ της εφημερίδας Suddeutsche Zeitung, που αποκάλυψε την υπόθεση με τις μίζες οι οποίες αφορούν σιδηροδρομικά έργα στη χώρα, επικαλούμενος πηγές της Εισαγγελίας της Φρανκφούρτης, υποστηρίζει ότι το μαύρο χρήμα έφτασε στην Ελλάδα μέσω εταιρείας συμβούλων που έχει την έδρα της στο νησί Τζέρσεϊ, που βρίσκεται στη θάλασσα της Μάγχης.

Σύμφωνα με τον Γερμανό δημοσιογράφο, οι μίζες διοχετεύτηκαν σε πρόσωπα που είχαν την αρμοδιότητα για την κατασκευή της γραμμής από το αεροδρόμιο προς το κέντρο της Αθήνας, το λιμάνι του Πειραιά και την Κόρινθο.

Όπως ξεκαθαρίζεται αρμοδίως, το θέμα δεν αφορά κατασκευαστικά έργα, αλλά συμβουλευτικές υπηρεσίες. Από την πλευρά των Γερμανικών Σιδηροδρόμων, τις μίζες τις έδινε η θυγατρική τους DB International.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v