ΤΑΙΠΕΔ:Σήμερα κλειδώνει ο διαγωνισμός για Εγνατία

Στην Εγνατία Οδό θα εφαρμοστεί η ίδια τιμολογιακή πολιτική που ισχύει στους υπόλοιπους οδικούς άξονες. Το κόστος για τους οδηγούς θα αρχίζει από τα 4 ευρωλεπτά ανά χιλιόμετρο και θα φτάνει τα 6 ευρωλεπτά.

ΤΑΙΠΕΔ:Σήμερα κλειδώνει ο διαγωνισμός για Εγνατία

Σήμερα θα συζητηθούν στο διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ οι τελευταίες λεπτομέρειες για τον διαγωνισμό που αφορά την πολυετή παραχώρηση της Εγνατίας Οδού (πιθανώς για 30 χρόνια).

Η προκήρυξη του διαγωνισμού για την 30ετή παραχώρηση του οδικού άξονα είναι θέμα ημερών κι οι ιδιώτες αναλαμβάνουν την εκμετάλλευση τόσο των διοδίων της Εγνατίας όσο και των κάθετων οδικών αξόνων που ξεκινούν από τους ανισόπεδους κόμβος Καστοριάς (Δυτικής Σιάτιστας), Κορομηλιάς, Ιεροπηγής και Λαγκαδά - Σερρών καθώς και τα τμήματα που τη συνδέουν με τους μεθοριακούς σταθμούς Κρυσταλλοπηγής, Προμαχώνα και Ευζώνων.

Και στην Εγνατία Οδό θα εφαρμοστεί η ίδια τιμολογιακή πολιτική που ισχύει στους υπόλοιπους οδικούς άξονες. Το κόστος για τους οδηγούς θα αρχίζει από τα 4 ευρωλεπτά ανά χιλιόμετρο και θα φτάνει τα 6 ευρωλεπτά.

Στις συγκεκριμένες τιμές πρέπει να προστεθεί ο ΦΠΑ και η πληθωριστική αναπροσαρμογή η οποία συνοδεύει μακροχρόνιες συμβάσεις. Μία από τις τελευταίες εκδόσεις των προτάσεων που έχουν καταθέσει οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ προβλέπει πως ο παραχωρησιούχος θα λειτουργεί 15 σταθμούς διοδίων επί της Εγνατίας Οδού, αλλά και έξι σταθμούς στους κάθετους οδικούς άξονες που συνδέουν την Ελλάδα με γειτονικές χώρες.

Το ελληνικό δημόσιο έχει αναθέσει στη The Barclays Capital και στη Rothschild το έργο του οικονομικού συμβούλου για την παραχώρηση της Εγνατίας.

Σήμερα υποβάλλονται και οι μη δεσμευτικές προσφορές για την παραχώρηση της μαρίνας Αλίμου μαζί με τους τουριστικούς λιμένες-καταφύγια σε Ύδρα, Πόρο και Νέα Επίδαυρο, ενώ αύριο εκπνέει η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τα περιφερειακά λιμάνια της χώρας.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v