Την Τετάρτη υποβάλλονται στο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) οι μη δεσμευτικές προσφορές από τους υποψηφίους για την εκμετάλλευση της μαρίνας Αλίμου μαζί με τους τουριστικούς λιμένες Υδρας, Νέας Επιδαύρου και Πόρου. Ομιλοι από την Ελλάδα, την Τουρκία, τη Ρωσία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και μένει να αποδειχθεί αν θα υποβάλλουν προσφορές. Δεδομένη θεωρείται η συμμετοχή της Lamda Development του ομίλου Λάτση, με βάση όσα είχε δηλώσει πρόσφατα η διοίκηση (πιθανώς σε συνεργασία με τον τουρκικό όμιλο Dogus με τον οποία συνεργάζεται στη μαρίνα Φλοίσβου).
Μέσα στον Ιούνιο, όπως υποστηρίζουν στο ΤΑΙΠΕΔ, θα προκηρυχθούν οι μαρίνες σε Χίο και Πύλο. Στο προσεχές τρίμηνο θα βγουν στο αέρα και οι διαγωνισμοί για τη Αρετσού στη Θεσσαλονίκη, το Λαύριο (προορίζεται για την υποδοχή μεγάλων σκαφών αναψυχής, mega-yachts) και το Αργοστόλι (θα λειτουργεί ως μαρίνα πολυτελείας).
Σε ομάδες αναμένεται να παραχωρηθούν και αρκετά από τα υπόλοιπα τουριστικά λιμάνια της χώρας. Για παράδειγμα, η μαρίνα Γλυφάδας πρόκειται να παραχωρηθεί μαζί με τις μαρίνες Σερίφου, Πάρου, Νάξου και Ανδρου. Σε άλλη ομάδα εντάσσονται οι μαρίνες της Κρήτης (Αγιος Νικόλαος, Ρέθυμνο και τέσσερις μικρότερες), ενώ η πρόταση των συμβούλων έβαζε στην ίδια ομάδα τις αντίστοιχες εγκαταστάσεις σε Ρόδο, Κω, Αστυπάλαια, Πάτμο, Κάρπαθο και Νίσυρο.
Μαζί πρόκειται να παραχωρηθούν οι μαρίνες σε Κατάκωλο και Ζάκυνθο και σε μια άλλη ομάδα οι υπόλοιπες του Ιονίου (Πάτρα, Κέρκυρα, Λευκάδα, Μεγανήσι, Ιθάκι και Αγ. Ευθυμία).
Τέλος, σε ξεχωριστό «πακέτο» περιλαμβάνονται οι μαρίνες Πλαταμώνα, Σκοπέλου, Σκιάθου και Θάσου.