Προκρίθηκαν 4 όμιλοι για ”Ελευσίνα-Πύργος-Τσακώνα”

Τέσσερις (4) όμιλοι προκρίθηκαν στην τελική φάση του διαγωνισμού κατασκευής του έργου ”Οδικός Άξονας Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα & Πάτρα – Πύργος - Τσακώνα” με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης.

Προκρίθηκαν 4 όμιλοι για ”Ελευσίνα-Πύργος-Τσακώνα”
Τέσσερις (4) όμιλοι προκρίθηκαν στην τελική φάση του διαγωνισμού κατασκευής του έργου ”Οδικός Άξονας Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα & Πάτρα – Πύργος - Τσακώνα” με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης.

Οι υποψήφιοι όμιλοι είναι οι εξής:

- Ο όμιλος ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ, στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρίες Vinci S.A., Ελληνική Τεχνοδομική Α.Ε., J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. κ.ά.

- Ο όμιλος ΑΠΟΛΛΩΝ, στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρίες ΑΘΗΝΑ, CRUPO DRAGADOS OP, HOCHTIEF GMBH, LAMDA S.A. κ.ά

- Ο όμιλος HELLENIC AUTOPISTAS, στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρίες CITRA, ACS, ΓΕΚ Α.Ε., ΤΕΡΝΑ Α.Ε. κ.ά.

- Ο όμιλος ΟΔΟΠΟΙΗΣΙΣ, στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρίες MOTA, ENGIL, ACCIONA, MHXANIKH A.E., ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗ Α.Ε. κ.ά.

Ο προϋπολογισμός του έργου, όπως δήλωσε σε συνέντυξη Τύπου ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γ. Σουφλιάς, είναι τριπλάσιος από αυτόν του έργου της ζεύξης Ρίου - Αντιρρίου.

Ο οδικός άξονας Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα & Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα είναι, πρόσθεσε, ένα έργο στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Πελοποννήσου, της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου και έργο ζωής και ασφάλειας για τους πολίτες των περιοχών αυτών.

Το έργο αυτό είναι αναμφίβολα το μεγαλύτερο και δυσκολότερο από τα 7 έργα του προγράμματος ”ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ” που προωθούμε, πρόσθεσε. Είναι ένα έργο-μαμούθ. Το μεγαλύτερο σε οικονομικό και κατασκευαστικό αντικείμενο που προωθήθηκε ποτέ στην Ελλάδα και που θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης.

Είναι από τα δυσκολότερα έργα που προωθούμε και έπρεπε να εξασφαλίσουμε την οικονομική βιωσιμότητα του έργου επιλέγοντας τη βέλτιστη τεχνοκρατική λύση για ένα έργο 365,4 χιλιομέτρων, εκ των οποίων θα κατασκευαστούν τα 283,7 χιλιόμετρα και θα βελτιωθούν τα υπόλοιπα 81,7 χλμ., είπε ο κ. Σουφλιάς.

Τα νέα τμήματα του σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου που θα κατασκευαστούν έχουν συνολικό μήκος 283,7 χιλιόμετρα.

Αναλυτικότερα, θα κατασκευαστούν τα 120 χλμ. του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα, τα 87,5 χλμ. του τμήματος Πάτρα – Πύργος - Αλφειός και τα 76,2 χλμ. του τμήματος Αλφειός – Καλό Νερό – Τσακώνα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v