Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Προσωρινός ανάδοχος η ΑΒΑΞ σε έργο του Μετρό

Η κοινοπραξία J&P–AVAX–F.C.C. CONSTRUCTION ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος στο έργο για την επέκταση του Μετρό προς το Περιστέρι και την Ανθούπολη. Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού περίπου 100 εκατ. ευρώ.

Προσωρινός ανάδοχος η ΑΒΑΞ σε έργο του Μετρό
Η κοινοπραξία J&P–AVAX–F.C.C. CONSTRUCTION ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος στο έργο για την επέκταση του Μετρό προς το Περιστέρι και την Ανθούπολη. Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού περίπου 100 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με το ΥΠΕΧΩΔΕ ο προϋπολογισμός του διαγωνισμού (χωρίς απρόβλεπτα και αναθεωρήσεις) ανέρχεται σε 83.100.000 ευρώ, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός (με απρόβλεπτα και αναθεωρήσεις) στα 97.600.000 ευρώ.

Οπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση από το ΥΠΕΧΩΔΕ, η κατασκευή του έργου θα ξεκινήσει εντός του Ιουνίου και η ολοκλήρωση της επέκτασης με τη λειτουργία των δύο νέων σταθμών προβλέπεται στα τέλη του 2008.

Αναλυτικότερα, η οικονομική προσφορά της κοινοπραξίας J&P–AVAX–F.C.C. CONSTRUCTION ανήλθε στα 79.420.000 ευρώ και συγκέντρωσε βαθμολογία 98,68.

Ακολούθησαν η κοινοπραξία IMPREGILO – AEGEK – ALSTOM με οικονομική προσφορά 82.262.000 ευρώ και βαθμολογία 96,83 και η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ – SIEMENS – VINCI με οικονομική προσφορά 82.680.000 ευρώ και βαθμολογία 95,96.

Τέλος, η κοινοπραξία ALPINE MAYREDER BAU –TERNA – ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ - POWELL με οικονομική προσφορά 82.860.000 ευρώ συγκέντρωσε βαθμολογία 94,63.

Το έργο περιλαμβάνει τη μελέτη και κατασκευή των Σταθμών Περιστέρι και Ανθούπολη της δυτικής επέκτασης της γραμμής Άγιος Δημήτριος – Άγιος Αντώνιος (Γραμμή 2) του μετρό.

Αναλυτικότερα το έργο αυτό περιλαμβάνει:

Το Σταθμό Περιστέρι, ο οποίος θα κατασκευασθεί κυρίως με τη μέθοδο του ανοικτού ορύγματος στη λεωφόρο Παναγή Τσαλδάρη στο ύψος του Δημαρχείου Περιστερίου. Ποσοστό περίπου 30% του σταθμού θα κατασκευασθεί με τη μέθοδο της υπόγειας διάνοιξης προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η όχληση στην κυκλοφορία των οχημάτων, καθώς στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει διασταύρωση 6 δρόμων.

Επισημαίνεται ότι στη νότια πλευρά του σταθμού θα πραγματοποιηθούν όλες οι απαραίτητες κατασκευές για τη σύνδεση με μελλοντικό, γειτονικό υπόγειο χώρο στάθμευσης. Ο Σταθμός Περιστέρι θα αποτελείται από 3 επίπεδα με ίδιο περίπου περίγραμμα συνολικής επιφάνειας 11.166 τμ.

Το Σταθμό Ανθούπολη, ο οποίος θα κατασκευασθεί με τη μέθοδο του ανοικτού ορύγματος υπογείως της οδού Αναπαύσεως ανάμεσα στις οδούς Δωδεκανήσου και Θηβών. H νέα θέση του σταθμού ήταν αποτέλεσμα των γεωτεχνικών ερευνών στην περιοχή της παλαιάς θέσης του, απέναντι από το γήπεδο του Αγίου Ιερόθεου, όπου διαπιστώθηκε ότι το έδαφος είναι εντελώς ακατάλληλο.

Δηλαδή, η κατασκευή του σταθμού στη θέση αυτή εγκυμονούσε σοβαρούς κινδύνους τόσο για το ίδιο το έργο όσο και για τις παρακείμενες κατοικίες, ενώ δεν θα επέτρεπε και την περαιτέρω επέκταση της Γραμμής 2 προς Κηπούπολη, Πετρούπολη και Ίλιον.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v