Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

FRIGOGLASS: Αποτελέσματα εννεαμήνου 2015

H Frigoglass SAIC (εφεξής "Frigoglass" ή "εμείς" ή ο "Όμιλος") ανακοινώνει σήμερα τα μη ελεγμένα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο και το εννιάμηνο του 2015 (έως την 30ή Σεπτεμβρίου 2015)

Κυριότερα στοιχεία του τρίτου τριμήνου 2015

- Συνέχιση της αύξησης των πωλήσεων στους εμφιαλωτές της Coca-Cola κατά 39%
- 27% αύξηση πωλήσεων προερχόμενη από την Αφρική και την Ασία, ενισχυμένη από την ευνοϊκή συγκριτική βάση του αντίστοιχου περσινού τριμήνου
- Η επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών στη Ρωσία επηρέασε τις επενδύσεις των πελατών
- Βελτίωση του EBITDA λόγω της εστίασης μας στον περιορισμό των λειτουργικών εξόδων
- Η πώληση του Κλάδου Υαλουργίας προχωρά βάσει του αρχικού σχεδιασμού και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους

Οικονομικά Αποτελέσματα

 

 

 

 

 

 

Ποσά σε χιλιάδες €

Γ' Τρίμηνο 2015

Γ' Τρίμηνο 2014

Διαφορά, %

Εννιάμηνο 2015

Εννιάμηνο 2014

Διαφορά, %

Πωλήσεις1

66,061

52,225

26.5%

263,733

253,284

4.1%

Κέρδη προ φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA)1

209

-1,612

20,261

20,725

-2.2%

Περιθώριο EBITDA, %

0.3%

-3.1%

3.4 π.μ.

7.7%

8.2%

-50 π.μ.

Λειτουργικά Κέρδη (EBIT)1

-3,461

-5,760

9,015

7,545

19.5%

Προσαρμοσμένα Καθαρά Κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες2

-16,916

-10,858

-20,959

-14,670

Καθαρά Κέρδη από μη συνεχιζόμενες δραστηριότητες3

307

9

>100%

388

440

-11.8%

Συνολικά Προσαρμοσμένα Καθαρά Κέρδη4

-16,609

-10,849

-20,571

-14,230

1. Συνεχιζόμενες Δραστηριότητες (Κλάδος Επαγγελματικής Ψύξης).
2. Τα Προσαρμοσμένα Καθαρά Κέρδη από Συνεχιζόμενες Δραστηριότητες δεν συμπεριλαμβάνουν τις δαπάνες αναδιάρθρωσης και τις έκτακτες δαπάνες το εννιάμηνο του 2014. Ανατρέξτε στο Προσάρτημα της σελίδας 11 "Συμφωνία των Δημοσιευμένων με τα Προσαρμοσμένα Οικονομικά Αποτελέσματα".
3. Ο Κλάδος Υαλουργίας χαρακτηρίζεται ως Μη Συνεχιζόμενες Δραστηριότητες. Ανατρέξτε στη Σημείωση 28 των Οικονομικών Αποτελεσμάτων.
4. Τα Συνολικά Προσαρμοσμένα Καθαρά Κέρδη συμπεριλαμβάνουν τις Μη Συνεχιζόμενες Δραστηριότητες και εξαιρούν τις δαπάνες αναδιάρθρωσης και τις έκτακτες δαπάνες. Ανατρέξτε στο Προσάρτημα της σελίδας 11 "Συμφωνία των Δημοσιευμένων με τα Προσαρμοσμένα Οικονομικά Αποτελέσματα".

Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε:
"Η υπεροχή μας στον τομέα της καινοτομίας συνέβαλε στην ισχυρή αύξηση των πωλήσεων προς τους εμφιαλωτές της Coca-Cola για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο. Ολοκληρώσαμε το τρίμηνο με διψήφια άνοδο των πωλήσεων, προερχόμενη κυρίως από αυξημένες τοποθετήσεις επαγγελματικών ψυγείων σε Αφρική και Ασία, υποβοηθούμενη επίσης από τις χαμηλές πωλήσεις στην Αφρική την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση των πωλήσεων, οι πρόσφατες πρωτοβουλίες αναδιάρθρωσης και η μείωση των λειτουργικών εξόδων οδήγησε σε βελτίωση του EBITDA.

Για το υπόλοιπο του έτους, αναμένουμε τη συνέχιση των δυσμενών συνθηκών σε κάποιες από τις βασικές αγορές μας. Ειδικότερα, αναμένουμε ότι η οικονομική επιβράδυνση που σημειώθηκε στη Ρωσία και επηρέασε τις επενδύσεις των πελατών μας θα συνεχιστεί σε μεγαλύτερο βαθμό το Δ' τρίμηνο. Προκειμένου να περιορίσουμε τον αντίκτυπο στην κερδοφορία μας επικεντρωνόμαστε στην αύξηση της παραγωγικότητας και στη βελτίωση της κοστολογικής μας διάρθρωσης.

Σημειώσαμε σημαντική πρόοδο και αναμένουμε την ολοκλήρωση της πώλησης του Κλάδου Υαλουργίας έως το τέλος του έτους. Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στην Frigoglass να επικεντρωθεί στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του Κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης."

*Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα στη δεξιά στήλη «Συνοδευτικό υλικό».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v