Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

IMPERIO-ARGO: Απάντηση σε επιστολή του ΧΑ

Σε απάντηση της επιστολής σας από 5.12.2011 και σε συνέχεια των σχετικών ανακοινώσεων μας και της δημοσίευσης των οικονομικών καταστάσεων με 30.9.2011 σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα :

1. Με την από 7.12.2011 απόφαση του ΔΣ δεν θα προχωρήσουμε στην απόσχιση του κλάδου των logistics.
2.Λόγω της αποχώρησης της πλειοψηφίας των μετόχων και στελεχών των απορροφηθέντων εταιρειών παρατηρήθηκε ελαφρά μείωση του κύκλου εργασιών στο εννεάμηνο. Το τελευταίο δίμηνο όμως η απώλεια τόσο του πελατολογίου όσο και σημαντικού μέρους του δικτύου των ευρωπαίων συνεργατών της εταιρείας θα έχει δυσμενή επίπτωση στα οικονομικά μεγέθη της και τη λειτουργία της.

3.Μέσω της ΑΜΚ που ολοκληρώθηκε προ 5 μηνών η εταιρεία άντλησε λιγότερο από το 20% των προσδοκομένων κεφαλαίων. Έτσι δεν λύθηκε το πρόβλημα ρευστότητας και των αρνητικών ταμειακών ροών που μάλιστα το τελευταίο δίμηνο έχει ενταθεί δραματικά. Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών η εταιρεία : α) έχει ξεκινήσει την προσπάθεια αναδιοργάνωσης και επιμήκυνσης των υποχρεώσεων της β) θα προβεί σε ρευστοποίηση κινητών μη λειτουργικών παγίων της (μέσα μεταφοράς) γ) θα αξιοποιήσει ιδιόκτητα ή χρονομισθωμένα ακίνητα με χρήση για εκμετάλλευση ΑΠΕ.Η εταιρεία βρίσκεται σε αρχικές συζητήσεις με εκπροσώπους οίκων του εξωτερικού και θα ενημερώσει όταν υπάρξει οριστικοποίηση κάποιας συμφωνίας δ) θα σχεδιάσει επόμενη ΑΜΚ όταν οι συνθήκες της ελληνικής και διεθνούς αγοράς ομαλοποιηθούν.

4.H εταιρεία προέβη στη διαγραφή επισφαλών απαιτήσεων αλλά και στο σχηματισμό επιπλέον προβλέψεων για κάλυψη ζημιών από τη μη πληρωμή απαιτήσεων λόγω του ότι οι απαιτήσεις παραμένουν ανείσπρακτες για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η εταιρεία δεν παύει να επιδιώκει την είσπραξη τους και αν αυτό επιτευχθεί, θα απεικονισθεί στα αποτελέσματα της.

Επιπλέον, η εταιρεία επιθυμεί να δηλώσει ρητά ότι οι απαιτήσεις αυτές δεν αφορούν απαιτήσεις από θυγατρικές εταιρείες ή εταιρείες συμφερόντων βασικών μετόχων ή μελών της διοίκησης.

5.Ο χρόνος δημιουργίας των ληξιπρόθεσμων οφειλών της εταιρείας τοποθετείται στα μέσα Ιουλίου του 2011. Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές με ημερομηνία 30/11/2011 είναι: σε προμηθευτές 11.570.536 € , σε ασφαλιστικούς οργανισμούς (ΙΚΑ) 2.021.271 €, σε ΔΟΥ 3.349.760 € και αμοιβές προσωπικού 834.418,35 €. Αντίστοιχα οι ανωτέρω οφειλές με ημερομηνία 30/9/2011 ήταν: σε προμηθευτές 11.504.089 € , σε ασφαλιστικούς οργανισμούς (ΙΚΑ) 1.829.212 €, σε ΔΟΥ 2.953.047 € και αμοιβές προσωπικού 200.148,26 €. Για την διασφάλιση των απαιτήσεων τους μέρος των πιστωτών έχει προβεί στην έκδοση διαταγών πληρωμής. Επίσης, μέρος του προσωπικού έχει προβεί σε ασφαλιστικά μέτρα για την εξασφάλιση των απαιτήσεων του.
 
Η εταιρεία έχει προβεί στις ακόλουθες ενέργειες για την τακτοποίηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών α) στην εντατικοποίηση της είσπραξης των ανοικτών απαιτήσεων της β) στην αλλαγή της εμπορικής πολιτικής της αναφορικά με τα πιστωτικά όρια και τον χρόνο πίστωσης των πελατών γ) στην αναδιάρθρωση και επιμήκυνση των υποχρεώσεων προς τους ιδιώτες προμηθευτές και δ) στην ρευστοποίηση των κινητών μη λειτουργικών παγίων της. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα μπορεί να μπει σε οριστικό χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων εντός του Ιανουαρίου του 2012.

6.Οι διαπραγματεύσεις με τις πιστώτριες τράπεζες του ομίλου για την επαναχρηματοδότηση των υφιστάμενων ληξιπρόθεσμων τραπεζικών υποχρεώσεων βρίσκονται σε αρχικό στάδιο. Η εταιρεία ξεκίνησε συναντήσεις με τις πιστώτριες τράπεζες και εκτιμά ότι έως το τέλος Ιανουαρίου του 2012 θα έχει καταλήξει σε οριστικές συμφωνίες.

7.Μέσα στο υφιστάμενο αρνητικό κλίμα για κάθε επιχειρηματική ενέργεια η εταιρεία θα καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε να προστατεύσει την σημαντικής αξίας ακίνητη περιουσία της. Δυσμενές αποτέλεσμα μπορεί να έχει το μέγεθος απώλειας του πελατολογίου καθώς και η στάση των προμηθευτών στην προτεινομένη από την εταιρεία αναδιάρθρωση των υποχρεώσεων της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v