Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ELEPHANT: Απάντηση σε επιστολή του Χ.Α.

Σε απάντηση της από 1/3/2005 επιστολής του Χ.Α., η εταιρία ELEPHANT ΑΕΕ με επιστολή της προς το Χ.Α. γνωστοποιεί τα εξής: «Α) Τα βασικά οικονομικά μεγέθη της εταιρείας μας για την χρήση 2004 σε σχέση με αυτά της χρήσης 2003 έχουν ως εξής: 1. Κύκλος εργασιών ανά δραστηριότητα (ποσά σε 000 ευρώ): Εμπορία ηλεκτρικών οικιακών συσκευών και ηλεκτρονικών - 2004: 86.463. 2003: 85.328. Εμπορία, εκμίσθωση και συντήρηση μηχανημάτων αυτοματισμού γραφείου - 2004: 10.880. 2003: 23.095. Εμπορία κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων - 2004: -. 2003: 7.061. ΣΥΝΟΛΟ - 2004: 97.343. 2003: 115.484. Ο κύκλος εργασιών όσον αφορά την εμπορία των ηλεκτρικών οικιακών συσκευών και ηλεκτρονικών αυξήθηκε σε ποσοστό 1.33% σε σχέση με την χρήση του 2003. Ο κύκλος εργασιών όσον αφορά την εμπορία, εκμίσθωση και συντήρηση μηχανημάτων αυτοματισμού γραφείου μειώθηκε σε ποσοστό 52,89% λόγω της διακοπής της λειτουργίας της δραστηριότητας που αφορά την εμπορία και διάθεση μηχανημάτων αυτοματισμού γραφείου σύμφωνα με την από 09/07/2004 απόφαση του Δ.Σ. της εταιρείας. Στην παρούσα χρήση δεν υφίστανται πωλήσεις του κλωστοϋφαντουργικού κλάδου διότι αυτός απορροφήθηκε από την εταιρεία ΑΘΑΝ. ΜΟΛΟΚΟΤΟΣ & ΥΙΟΣ Α.Β.Ε.Ε. σύμφωνα με την αριθμ. 12703/04 απόφαση της Νομαρχίας Αθηνών με Λογιστική Κατάσταση εισφερθέντος κλάδου την 30/09/2003. 2. Μικτά κέρδη. Τα μικτά κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 19.100 χιλ. Ευρώ. Ποσό 18.105 χιλ. Ευρώ προέρχεται από την δραστηριότητα της εμπορίας ηλεκτρικών οικιακών συσκευών και ηλεκτρονικών. Ο συντελεστής μικτού κέρδους ανήλθε σε ποσοστό 20,93% σε σχέση με 22,49% της προηγούμενης χρήσεως. Η μείωση του συντελεστή μικτού κέρδους οφείλεται στην μείωση των τιμών πώλησης των εμπορευμάτων λόγω του έντονου ανταγωνισμού στην αγορά του κλάδου. Ποσό 995 χιλ. Ευρώ προέρχεται από την διακοπείσα δραστηριότητα της εμπορίας και συντήρησης μηχανημάτων αυτοματισμού γραφείου. 3. Ολικά αποτελέσματα εκμετάλλευσης. Τα ολικά αποτελέσματα εκμετάλλευσης (ζημίες) ανήλθαν στο ποσό των 6.241.474,85 ευρώ σε σχέση με ζημίες 6.173.504,00 ευρώ της προηγούμενης χρήσεως 2003. Η ζημία προήλθε αφενός μεν από την διακοπείσα δραστηριότητα του κλάδου αυτοματισμού γραφείου, αφετέρου δε από την μείωση του συντελεστή μικτού κέρδους της δραστηριότητας της εμπορίας ηλεκτρικών οικιακών συσκευών και ηλεκτρονικών και στην μείωση των πωλήσεων σε σχέση με την αύξηση των πωλήσεων που είχε δημιουργηθεί στις 30/06/2004, (αύξηση 13,8% έναντι της αντίστοιχης περιόδου 2003), γεγονός το οποίο δημιούργησε διαφοροποίηση στους στόχους που είχε η εταιρεία σε σχέση με τις προβλέψεις πωλήσεων - αγορών της για το Β’ εξάμηνο και ειδικότερα το τελευταίο τετράμηνο. Τα λειτουργικά έξοδα του κλάδου διατηρήθηκαν στα ίδια επίπεδα και στο Β’ εξάμηνο του έτους. Επίσης εκ της πωλήσεως ποσοστού 59,10% της συμμετοχής της εταιρείας στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας "Α. ΜΟΛΟΚΟΤΟΣ & ΥΙΟΣ Α.Β.Ε.Ε." προέκυψε ζημία 978 χιλ. Ευρώ. Β) Οι λειτουργικές ροές εμφανίστηκαν, για την αναφερόμενη περίοδο, αρνητικές κατά το ποσό των 8.100.924,36 ευρώ και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο έκτακτης φύσης κόστος υποαπασχόλησης και αδράνειας λόγω της διακοπής της δραστηριότητας της εταιρείας στον κλάδο του αυτοματισμού γραφείου το οποίο ανήλθε σε 6.249.412,94 ευρώ, καθώς επίσης και στην αύξηση απαιτήσεων από τους πελάτες της εταιρείας. Οι αρνητικές λειτουργικές ροές χρηματοδοτήθηκαν σε ένα μέρος τους κατά 6,9 εκατ. Ευρώ από χρηματοδοτικές δραστηριότητες. Αύξηση βραχυπροθέσμων και μακροπροθέσμων υποχρεώσεων (Τράπεζες) - τόκοι πληρωθέντες". Γ) Η αύξηση του λογαριασμού απαιτήσεων κατά 12 εκατ. Ευρώ προήλθε: α) Από αύξηση των απαιτήσεων από το Ελληνικό Δημόσιο (ΦΠΑ κλπ) 0,9 εκατ. Ευρώ. β) Από αύξηση των απαιτήσεων από προμηθευτικούς συνεταιρισμούς 0,4 εκατ. Ευρώ. γ) Από απαίτηση από την πώληση μετοχών της "Α. ΜΟΛΟΚΟΤΟΣ & ΥΙΟΣ Α.Β.Ε.Ε." 1,4 εκατ. Ευρώ για την οποία υπάρχει σύμβαση με το χρονοδιάγραμμα εισπράξεώς της. δ) Από αύξηση καθυστερημένων απαιτήσεων πελατών μας 2,4 εκατ. Ευρώ. ε) Από καθυστερημένες δόσεις καταναλωτικών δανείων πελατών μας ποσό 7 εκατ. Ευρώ. Επισημαίνεται σχετικά ότι από 27/02/2004 έχουν υπογραφεί συμβάσεις πρακτορείας επιχειρηματικών απαιτήσεων (factoring) με όλες τις Τράπεζες που συνεργάζεται η εταιρεία, σύμφωνα με τις οποίες η εκχώρηση των απαιτήσεων από την εταιρεία στις Τράπεζες και η από μέρους των τελευταίων αναδοχή των Απαιτήσεων γίνεται χωρίς κανένα δικαίωμα αναγωγής κατά της εταιρείας και κατά συνέπεια οι Τράπεζες αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου τον πιστωτικό κίνδυνο από την τυχόν μη κανονική και εμπρόθεσμη πληρωμή της κάθε απαίτησης από τον αντίστοιχο οφειλέτη. Δ) Το κόστος αδράνειας της δραστηριότητας του κλάδου αυτοματισμού γραφείου ποσού 7 εκατ. Ευρώ ο οποίος διέκοψε τη λειτουργία του σύμφωνα με την από 09/07/2004 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας αφορά τις εξής δαπάνες: α) Αμοιβών και Αποζημιώσεων Προσωπικού: 1,6 εκατ. Ευρώ. β) Αμοιβών και Εξόδων τρίτων: 0,3 εκατ. Ευρώ. γ) Παροχές Τρίτων: 1,3 εκατ. Ευρώ. δ) Φόροι – Τέλη: 0,1 εκατ. Ευρώ. ε) Διαφόρων Εξόδων: 0,2 εκατ. Ευρώ. στ) Τόκων και συναφών Εξόδων: 2,8 εκατ. Ευρώ. ζ) Αποσβέσεις: 0,7 εκατ. Ευρώ. Σύνολο: 7,0 εκατ. Ευρώ.»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v