Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

VIVARTIA: Εξαγορά του 99,99% της UNITED MILK COMPANY AD

Η VIVARTIA Α.B.E.Ε., ανακοινώνει την είσοδο του Κλάδου Γαλακτοκομικών και Ποτών της εταιρείας στην αγορά γαλακτοκομικών της Βουλγαρίας, με την εξαγορά του 99,99% της UNITED MILK COMPANY AD (UMC) από το BSF, fund που συμβουλεύει η GLOBAL FINANCE, και την DOVERIE CAPITAL έναντι ποσού ευρώ 18,7 εκ.. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής υπόκειται στην έκδοση σχετικής έγκρισης της Βουλγαρικής Επιτροπής Ανταγωνισμού. Η UNITED MILK COMPANY AD (www.umc.bg) κατέχει ηγετικό μερίδιο στην αγορά γάλακτος και τη δεύτερη θέση στην αγορά γιαουρτιού. Μετά την ανάληψη του ελέγχου της από το BSF την άνοιξη του 2003, η εταιρία ολοκλήρωσε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης με παράλληλες επενδύσεις σε παραγωγικό εξοπλισμό και στην προώθηση νέων προϊόντων με πλήρως υποστηριζόμενα διαφημιστικά εμπορικά σήματα. Η UMC είχε πωλήσεις της τάξεως των ευρώ 17,5 εκ για το 2006 και EBITDA ευρώ 1 εκ, ενώ το σύνολο του ενεργητικού της ανέρχεται σε ευρώ 18,4 εκ., με ίδια κεφάλαια ευρώ 6,7 εκ. και καθαρό δανεισμό ευρώ 7 εκ. Με την ανωτέρω κίνηση η VIVARTIA αρχίζει να υλοποιεί το στρατηγικό της πλάνο επέκτασης στην Νότιο Ανατολική Ευρώπη στον κλάδο γαλακτοκομικών και ποτών στοχεύοντας σε ηγετικά μερίδια αγοράς και σε συνέργειες με τους κλάδους αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής και κατεψυγμένων προιόντων, που δραστηριοποιούνται ήδη στην αγορά της Βουλγαρίας. Στόχος της VIVARTIA είναι η ανάπτυξη της αγοράς γαλακτοκομικών στην Βουλγαρία, η εισαγωγή νέων προιόντων και η υλοποίηση των ανωτέρω συνεργειών, οι οποίες και προβλέπεται μέσα στην επόμενη τριετία να βελτιώσουν σημαντικά τα οικονομικά μεγέθη της UNITED MILK COMPANY.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v