Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Μέρισμα 0,10 ευρώ ανά μετοχή

ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Μέρισμα 0,10 ευρώ ανά μετοχή

Η εταιρία ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΕ με Δελτίο Τύπου προς το Χ.Α. γνωστοποιεί: ”Εγκρίθηκαν όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης κατά την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΕ, η οποία πραγματοποιήθηκε στην έδρα της Εταιρείας στο Μαρούσι. Σύμφωνα με την απόφαση της Γενικής Συνελεύσεως των Μετόχων της 25ης Ιουνίου 2004, που ενέκρινε τις οικονομικές καταστάσεις, το δικαίωμα για το μέρισμα της χρήσεως 2003, ανερχόμενο σε Euro 0,10 ανά κοινή και προνομιούχο μετοχή, μετά την αφαίρεση του αναλογούντος φόρου εισοδήματος (καθαρό μέρισμα), θα αποκοπεί την 28η Ιουνίου 2004. Δικαιούχοι του ως άνω μερίσματος είναι οι μέτοχοι της Εταιρείας, οι εγγεγραμμένοι στο Μετοχολόγιο αυτής, κατά την λήξη της συνεδριάσεως του Χ.Α. της 25ης Ιουνίου 2004. Η Διοίκηση της ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ανέφερε ότι Εταιρεία θα συνεχίσει να διευρύνει την παρουσία της σε τρεις βασικούς τομείς: στα κατασκευαστικά έργα, στον τομέα της ενέργειας και στην ανάπτυξη ακινήτων. Στο εξωτερικό έχει εστιάσει την προσοχή της στις γοργά αναπτυσσόμενες περιφερειακές αγορές εκμεταλλευόμενη ευκαιρίες στην ανάπτυξη ακινήτων που επιφέρουν σημαντικά κέρδη και υπεραξίες. Μετά την επιτυχία των επενδύσεων στην Οδησσό της Ουκρανίας, η Εταιρεία επεκτείνεται και στο Κίεβο, στη Σόφια της Βουλγαρίας και προσφάτως ξεκίνησε την δραστηριοποίησή της στην τεράστια αγορά της Ρωσίας, με παρουσία στη Μόσχα και την Αγ. Πετρούπολη. Στο Κίεβο η ΜΗΧΑΝΙΚΗ έχει ήδη ξεκινήσει το δεύτερο επενδυτικό πρόγραμμά της στην Ουκρανία αφού εξασφάλισε τρία στρατηγικής σημασίας οικόπεδα τα οποία και σκοπεύει άμεσα να αναπτύξει για εμπορικές και οικιστικές χρήσεις: - στην περιοχή Darnitsa θα ανεγείρει κτήρια συνολικής επιφάνειας περί των 37.000 τ.μ. που θα αποτελούν συνδυασμό εμπορικών και οικιστικών χρήσεων. - στην περιοχή Sirets, τα σχέδια της ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ αφορούν σε κατασκευή επιφάνειας 30.500 τ.μ. περίπου με χώρους γραφείων και πολυτελών κατοικιών. - στην περιοχή Boritsev Tok θα ανεγερθεί πολυτελές κτήριο 5.340 τ.μ. για εμπορική χρήση. Η ΜΗΧΑΝΙΚΗ πιστεύει ότι με την εφαρμογή και στην Ελλάδα των νόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τους διαγωνισμούς του δημοσίου που ζητούν την κατάργηση του ”μαθηματικού τύπου” για να ενισχυθεί ο ελεύθερος ανταγωνισμός, θα έχει ευρύ πεδίο μπροστά της και οι προοπτικές για την ανάπτυξή της θα είναι σαφώς ευνοϊκότερες. Η Εταιρεία πιστεύει ότι τόσο ο ρόλος της, όσο και η δραστηριότητά της στην εγχώρια αλλά και την περιφερειακή αγορά θα βαίνουν αυξανόμενες προς όφελος των μετόχων και των εργαζομένων της αλλά και της Ελληνικής οικονομίας. Όσον αφορά στη συμμετοχή της σε νέα δημόσια έργα, η ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΕ έχει μειοδοτήσει και υποβάλλει αιτιολογήσεις των προσφορών της στα παρακάτω: - Κατασκευή Φράγματος Τριανταφυλλιάς, προϋπολογισμού 175,0 εκατ. Euro. - Παράκαμψη Αγρινίου, 100,0 εκατ. Euro. - Κατασκευή Α/Δ: Σκάρφεια-Λαμία-Ράχες, 93,0 εκατ. Euro. - Κατασκευή Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο Ν. Ικόνιο, 35,0 εκατ. Euro. - Κατασκευή Φράγματος Τριανταφυλλιάς, 44,3 εκατ. Euro. - Σύνδεση Ευρείας Παράκαμψης Πατρών, Κάλυψη Διακονιάρη, 60,0 εκατ. Euro. - Μουσείο Πέλλας, 11,1 εκατ. Euro. Ήδη έχουν εγκριθεί από τις αντίστοιχες Επιτροπές Αξιολόγησης οι αιτιολογήσεις των προσφορών της Eταιρείας και αναμένεται η σχετική απόφαση του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ για την υπογραφή συμβάσεων για τα έργα: - Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας (ΙΙ), 37,0 εκατ. Euro. - Διευθέτηση Χειμάρρου Ξηριάς, 32,6 εκατ. Euro. Παράλληλα η θυγατρική Eταιρεία ΘΟΛΟΣ ΑΕ έχει υποβάλλει αιτιολογήσεις των προσφορών προκειμένου να της ανατεθούν τα εξής έργα: - Κατασκευή Φράγματος Βαλσαμιώτη, 23,9 εκατ. Euro. - Αντιπλημμυρικά Έργα Λεωφόρου Βάρης-Κορωπίου, 9,5 εκατ. Euro. - Γέφυρα Αξιού, Άξονας Ειδομένη-Εύζωνοι-Δοϊράνη, 10,9 εκατ. Euro. Εντός του 2004 η κοινοπραξία ΟΜΙΛΟΣ ΟΔΟΠΟΙΗΣΙΣ: Mota-Engil SGPS, Mota & Companhia, Engil-Sociedade, Acciona, Necso Entrcanales Cubiertas, Banco Espirito Santo, Μηχανική, Θεμελιοδομή, στην οποία η ΜΗΧΑΝΙΚΗ συμμετέχει με ποσοστό 12,5%, θα υποβάλλει την προσφορά της για την ανάληψη του αυτό-χρηματοδοτούμενου έργου: - Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ, τμήμα Μαλλιακός – Κλειδί. Η ίδια κοινοπραξία έχει προεπιλεγεί και αναμένεται να προσκληθεί για υποβολή οικονομικών προσφορών σε δύο ακόμη αυτό-χρηματοδοτούμενα έργα: - Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ, τμήμα Ελευσίνα - Κόρινθος – Πάτρα. - Αυτοκινητόδρομος: Κόρινθος - Τρίπολη – Καλαμάτα.”

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v