Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗΣ: Αποφάσεις γενικής συνέλευσης-μέρισμα 14 δρχ. για χρήση 2000

Η εταιρία ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΑΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. με Δελτίο Τύπου της προς το Χ.Α.Α. γνωστοποιεί τα ακόλουθα: «Θετική εξέλιξη αναμένεται να παρουσιάσουν και φέτος τα οικονομικά αποτελέσματα της ?Κυριακούλης Μεσογειακαί Κρουαζιέραι Ναυτιλιακή Α.Ε.? συνεχίζοντας την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών. Αυτό ανέφερε μεταξύ άλλων σήμερα ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ?Κυριακούλης Μεσογειακαί Κρουαζιέραι Ναυτιλιακή Α.Ε.? κ. Θεοφάνης Κυριακούλης κατά την διάρκεια της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της εταιρείας. O κύκλος εργασιών της εταιρείας εμφάνισε αύξηση τo 2000 κατά 50,65% ξεπερνώντας το 1,2 δισ. δρχ από 817,8 εκατ. δρχ το 1999. Αύξηση σε ποσοστό 16% παρουσίασαν και τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας ανήλθαν σε 542,2 εκατ. δρχ από 467,4 εκατ. δρχ το 1999. Τα ίδια κεφάλαια παρουσίασαν αύξηση κατά 141,9 % και διαμορφώθηκαν σε περίπου 7 δισ. δρχ από 2,9 δισ. δρχ στην οικονομική χρήση του 1999. Η σχέση ιδίων προς ξένων κεφαλαίων διαμορφώθηκε στο 2,39 από 1,20 το 1999. Αντίστοιχη αύξηση παρουσίασαν και τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου Κυριακούλη. Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά ποσοστό 91,5% και ανήλθε σε 2,9 δισ. δρχ. από 1,5 δισ. δρχ. το 1999. Τα κέρδη μετά φόρων παρουσίασαν αύξηση κατά 23,03% και ανήλθαν σε 572,6 εκατ. δρχ. Aύξηση κατά 130,1% παρουσίασαν και τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου Κυριακούλη ανήλθαν σε 7,2 δισ. δρχ. από 3,1 δισ. δρχ. το 1999. Η εταιρεία συνεχίζοντας την μερισματική πολιτική των προηγούμενων ετών που στοχεύει στην ικανοποίηση των μετόχων της, αύξησε το προς διάθεση ποσό κατά 16,6%, από 182 εκατ. το 1999 σε 213 εκατ. για το 2000. Το μέρισμα που εγκρίθηκε προς διανομή στους μετόχους ανέρχεται σε 14 δρχ. ανά μετοχή. Δικαιούχοι του μερίσματος είναι όσοι είναι οι μέτοχοι της εταιρείας κατά την 28/6/2001 (στη λήξη της συνεδρίασης του ΧΑΑ). Η καταβολή του μερίσματος θα αρχίσει από την 2/8/2001. Από την 29/6/2001 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα με το οποίο καταβάλλεται το μέρισμα χρήσης 2000. Λόγω αναπροσαρμογής των παγίων βάσει του Ν. 2065/92 αποφασίστηκε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 30.760.398 δρχ. με αύξηση της ονομαστικής αξίας κάθε μετοχής κατά 2,025 δρχ. δηλαδή από 100,2 δρχ. σε 102,25 δρχ. ή 0,30 euro. Ο κ. Κυριακούλης κατά την διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης αναφέρθηκε στη φετινή χρήση επισημαίνοντας ότι οι κρατήσεις εμφανίζουν αύξηση κατά 10% σε σχέση με πέρυσι. Προκειμένου να ικανοποιηθεί η ζήτηση ο Όμιλος Κυριακούλη προχώρησε στην αγορά νέων σκαφών με την ενσωμάτωση των οποίων ο στόλος έφθασε τα 300 σκάφη (ιδιόκτητα και τρίτων υπό διαχείριση). Επίσης, ο κ. Κυριακούλης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στους επενδυτικούς στόχους της εταιρίας οι οποίοι επικεντρώνονται στην ανάληψη της εκμετάλλευσης και άλλων μαρίνων πέραν των 3 (Γουβιά Κέρκυρας, Καλαμάτα, Λευκάδα) που ήδη βρίσκονται στο δυναμικό της Κυριακούλης αλλά και στην περαιτέρω επέκτασή της σε παρεμφερείς δραστηριότητες. Ειδικά, για τη μαρίνα της Λευκάδας ο κ. Κυριακούλης τόνισε ότι ήδη έχουν ολοκληρωθεί τα λιμενικά έργα και έως το τέλος του 2002 θα αποπερατωθούν και οι κατασκευαστικές εργασίες στο χερσαίο τμήμα. Η συνολική επένδυση θα φθάσει στα 9,5 δισ. δρχ. Παράλληλα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας αναφέρθηκε στην τελευταία επενδυτική πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η ?Κυριακούλης Μεσογειακαί Κρουαζιέραι Ναυτιλιακή Α.Ε.? στο χώρο των μαρίνων διεκδικώντας την ανάληψη της εκμετάλλευσης και επέκτασης της μεγαλύτερης μαρίνας της Κύπρου στη Λάρνακα. Η εταιρεία έχει τεθεί επικεφαλής Κοινοπραξίας η οποία θα διεκδικήσει τη μαρίνα της Λάρνακας συμμετέχοντας με ποσοστό 20% στο κεφάλαιο της ?Κυριακούλης Μεσογειακαί Κρουαζιέραι Ναυτιλιακή Α.Ε.? θα αναλάβει τη διαχείριση (management) και εκμετάλλευση της μαρίνας σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας και εφόσον αναδειχθεί πλειοδότης η Κοινοπραξία στον σχετικό διεθνή διαγωνισμό η προκήρυξή του οποίου αναμένεται σε σύντομο χρονικό διάστημα από την κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Η μαρίνα της Λάρνακας η οποία βρίσκεται μέσα στον πολεοδομικό ιστό της πόλης διαθέτει 500 θέσεις ελλιμενισμού σκαφών. Σύμφωνα με τα σχέδια της Κοινοπραξίας προβλέπεται αύξηση τουλάχιστον κατά 100% των θέσεων ελλιμενισμού σκαφών. Επίσης, με την αξιοποίηση του χερσαίου τμήματος (περίπου 50 στρέμματα) και την κατασκευή νέων κτιριακών εγκαταστάσεων για την εξυπηρέτηση των πελατών της μαρίνας και όχι μόνο, θα αναπτυχθούν, εκτός των άλλων, ξενοδοχειακές και εμπορικές δραστηριότητες.»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v