Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Εγνατία: Τραπεζική εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου

Η Εγνατία Τράπεζα ανέπτυξε και προσφέρει ένα νέο εναλλακτικό δίκτυο παροχής τραπεζικών υπηρεσιών, το EgnatiaLine, οι υπηρεσίες του οποίου προσφέρονται 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο μέσω φυσικών εκπροσώπων αλλά και μέσω της τεχνολογίας αναγνώρισης φωνής.

Εγνατία: Τραπεζική εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου
Η Εγνατία Τράπεζα ανέπτυξε και προσφέρει στους πελάτες - συνεργάτες της ένα νέο εναλλακτικό δίκτυο παροχής τραπεζικών υπηρεσιών, το EgnatiaLine, ένα από τα πλέον σύγχρονα, ασφαλή και φιλικά κέντρα τηλεφωνικής τραπεζικής εξυπηρέτησης.

Οι υπηρεσίες του EgnatiaLine προσφέρονται 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο μέσω φυσικών εκπροσώπων (agents) και μέσω της πρωτοποριακής για τα ελληνικά δεδομένα τεχνολογίας αναγνώρισης φωνής (Voice Banking).

Οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν, καλώντας στο 801-111-8-111 (από σταθερό τηλέφωνο) ή 210 9304 811 (από κινητό τηλέφωνο), να διενεργούν τηλεφωνικά τραπεζικές συναλλαγές, να ενημερώνονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Τράπεζας και να κάνουν αιτήσεις για προϊόντα και υπηρεσίες της Εγνατίας Τράπεζας.

Οι πελάτες μέσω του Εgnatia Line έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το υπόλοιπο και την κίνηση των λογαριασμών τους, τα καταναλωτικά δάνεια και τις πιστωτικές τους κάρτες και τις ισοτιμίες ξένων νομισμάτων.

Όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Τράπεζας να πληρώσουν, το λογαριασμό της πιστωτικής τους κάρτας, τη δόση του δανείου τους

να μεταφέρουν χρήματα, από ένα λογαριασμό της Εγνατίας σε έναν άλλο δικό τους ή τρίτου, από λογαριασμό τους στην Εγνατία σε άλλες τράπεζες.

Επίσης, να κάνουν αίτηση για Μπλοκ επιταγών, έκδοση κάρτας αυτόματων συναλλαγών, σύνδεση των λογαριασμών τους με την κάρτα αυτόματων συναλλαγών, έκδοση ή αλλαγή του προσωπικού τους κωδικού για το Egnatia Line ή επανέκδοση του προσωπικού τους κωδικού για το δίκτυο ΑΤΜ, αποστολή αντιγράφων κίνησης των λογαριασμών τους ταχυδρομικώς ή με fax και αλλαγή της διεύθυνσης αλληλογραφίας τους.

Ακόμα μπορούν να ακυρώσουν την κάρτα τους σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής, να ζητήσουν δέσμευση των λογαριασμών τους και να υποβάλλουν τα αιτήματα και τα παράπονά τους.

Επιπλέον εντός του μηνός Ιουλίου, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν πληρωμές λογαριασμών (ΟΤΕ, ΔΕΗ, VODAFONE, IKA, TEBE, ΦΠΑ) και μέχρι το τέλος του έτους, θα συμπεριληφθούν στις παρεχόμενες υπηρεσίες οι αγοραπωλησίες μετοχών και οι αυξήσεις μετοχικών κεφαλαίων.

Οι πελάτες Private Banking θα μπορούν επίσης να εξυπηρετούνται μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, ενώ θα παρέχεται after sales service Στεγαστικών Δανείων και Αμοιβαίων Κεφαλαίων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v