Εγνατία: Νέες διακρίσεις για το Egnatia Line

Με στόχο τη προσφορά ποιοτικής εξυπηρέτησης από όλα τα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες της, η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Εγνατίας Τράπεζας, το Egnatia Line, απέσπασε για δεύτερη χρονιά διακρίσεις στον ετήσιο διαγωνισμό The Teleperformance CRM Grand Prix 2006.

Εγνατία: Νέες διακρίσεις για το Egnatia Line
Με στόχο τη προσφορά ποιοτικής εξυπηρέτησης από όλα τα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες της, η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Εγνατίας Τράπεζας, το Egnatia Line, απέσπασε για δεύτερη χρονιά διακρίσεις στον ετήσιο διαγωνισμό The Teleperformance CRM Grand Prix 2006, ο οποίος αξιολογεί τα call centers με βάση ποιοτικά κριτήρια.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το Egnatia Line κατακτώντας την 1η Θέση στη κατηγορία Multimedia Customer Service αναδείχτηκε το καλύτερο Contact Center μεταξύ των τραπεζικών και άλλων call center που λειτουργούν στην Ελλάδα (κατηγορία Greek Multimedia Customer Service CRM Grand Prix 2006).



Τη 2η θέση στη κατηγορία ”Small Call Center”, το Egnatia Line την κατακτά για δεύτερη χρονιά, αναφέρει η ανακοίνωση.

Η κατάταξη στο διαγωνισμό γίνεται με κριτήρια όπως ευκολία πρόσβασης, προσωποποίηση επικοινωνίας, ποιότητα εξυπηρέτησης, ευγένεια, μέσος όρος αναμονής, follow up.

Τέλος, αναφέρεται ότι ο διαγωνισμός διεξάγεται ταυτόχρονα σε 31 χώρες με στόχο την ανάδειξη, αναγνώριση και επιβράβευση των καλύτερων Call Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διεξάγεται από το 1998.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v