Παρουσίαση της Folli Follie στην ΕΘΕ

Συμφωνία με την United Airlines για τη διάθεση των προϊόντων της προς πώληση στις πτήσεις των αμερικανικών αερογραμμών ανακοίνωσε η Folli Follie στη διάρκεια παρουσίασης στην ΕΘΕ. Η ενδυνάμωση του δικτύου στην Ασία, και συγκεκριμένα στην αχανή αγορά της Κίνας, καθώς και η παρουσία στο στρατηγικό δίκτυο του travel retail είναι οι στόχοι της εταιρίας, όπως τους ανέπτυξε ο αντιπρόεδρος, Τζ. Κουτσολιούτσος. Δείτε το αρχείο με την αναλυτική παρουσίαση.

Παρουσίαση της Folli Follie στην ΕΘΕ
Συμφωνία με την United Airlines για τη διάθεση των προϊόντων της Folli Follie προς πώληση στις πτήσεις των αμερικανικών αερογραμμών από την 1η Μαΐου ανακοίνωσε η ελληνική εισηγμένη στη διάρκεια παρουσίασης στην ΕΘΕ.

Η ενδυνάμωση του δικτύου στην Ασία, και συγκεκριμένα στην αχανή αγορά της Κίνας, καθώς και η παρουσία στο στρατηγικό δίκτυο του travel retail είναι οι στόχοι της εταιρίας.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, αντιπρόεδρος της Folli Follie, μίλησε για την εταιρία εστιάζοντας την προσοχή στα οικονομικά μεγέθη, στην εξαγωγική δραστηριότητα και γεωγραφική της επέκταση, καθώς και στη στρατηγική διαφήμισης και επικοινωνίας σε διεθνές επίπεδο.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Κουτσολιούτσος αναφέρθηκε στην ενδυνάμωση της παρουσίας της Folli Follie ανά τον κόσμο και στην επέκταση του δικτύου διανομής της που περιλαμβάνει 283 σημεία πώλησης σε πάνω από 20 χώρες. Το δίκτυο αποτελείται από αυτόνομα καταστήματα στους πιο εμπορικούς δρόμους, shop in shop σε πολυτελή πολυκαταστήματα, καθώς και καταστήματα σε κεντρικά αεροδρόμια Ευρώπης και Ασίας.

Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη της εταιρίας, ο κ. Κουτσολιούτσος αναφέρθηκε στον εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης που παρουσίασαν τα αποτελέσματα χρήσης 2004 για τη Folli Follie, επιτυγχάνοντας την υψηλότερη επίδοση στην ιστορία της εταιρίας από άποψη κερδοφορίας και τζίρου.

Ο κύκλος εργασιών για το οικονομικό έτος 2004 ανήλθε στα 194,9 εκατ. ευρώ, έναντι 160,6 εκατ. ευρώ το 2003, εμφανίζοντας αύξηση κατά 21,4%. Αναλύοντας γεωγραφικά την κατανομή των πωλήσεων, η Ιαπωνία σημείωσε το 25%, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 37%, η Ελλάδα το 7%, η υπόλοιπη Ευρώπη το 18%, ενώ οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 13%.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης μεγάλη βαρύτητα δόθηκε στην εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρίας και στην έντονη εξωστρέφειά της με απώτερο στόχο την εδραίωση της Folli Follie σε παγκόσμιο επίπεδο. Η αναγνωρισιμότητα της ελληνικής επωνυμίας διεθνώς έχει ενισχυθεί σημαντικά και στο γεγονός αυτό έχει συμβάλει αποφασιστικά η στρατηγική διαφήμισης και επικοινωνίας που εφαρμόζεται.

Στα άμεσα σχέδια της εταιρίας για την επίτευξη του στρατηγικού της στόχου, που δεν είναι άλλος από τη διεθνή καθιέρωση του εμπορικού της σήματος, εντάσσονται η ενδυνάμωση του δικτύου της στην Ασία, και συγκεκριμένα στην αχανή αγορά της Κίνας, καθώς και η παρουσία της στο στρατηγικό δίκτυο του travel retail.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι πρόσφατα η Folli Follie προέβη σε συμφωνία με την United Airlines, όπου από 1ης Μαΐου 2005 προϊόντα της Folli Follie διατίθενται προς πώληση στις πτήσεις των αμερικανικών αερογραμμών.

Η εν λόγω ενέργεια αναμένεται να συμβάλει αποφασιστικά στην επέκταση της εταιρίας στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Στο τέλος της παρουσίασής του ο κ. Κουτσολιούτσος δήλωσε ότι ”είμαστε αισιόδοξοι ότι και το 2005 η εταιρεία θα κινηθεί σε θετική τροχιά ανάπτυξης και κερδοφορίας λόγω της στρατηγικής ενδυνάμωσης του δικτύου και ταυτόχρονης ενίσχυσης της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού μας σήματος διεθνώς”.

H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε 20 χώρες, έχει 283 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρονα ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.

* Το αρχείο με την αναλυτική παρουσίαση της Folli Follie στην ΕΘΕ δημοσιεύεται στη Δεξιά Στήλη ”Συνοδευτικό Υλικό”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v