Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Εκθεση της Εθνικής ΑΧΕ για την ΕΠΑΤΤ

Σύσταση ”διακράτησης” (hold+) περιέχει η έκθεση της Eθνικής Χρηματιστηριακής για τις Επιχειρήσεις Αττικής. Η έκθεση σχολιάζει τη μειωμένη κερδοφορία της εταιρίας για το 2001 και εξετάζει τα περιθώρια βελτίωσης, με άξονα τις διεθνείς επενδύσεις της ΕΠΑΤΤ.

Εκθεση της Εθνικής ΑΧΕ για την ΕΠΑΤΤ
Σύσταση ”διακράτησης” (hold+) περιέχει έκθεση της Eθνικής Χρηματιστηριακής για τις Επιχειρήσεις Αττικής, με ημερομηνία 6 Μαρτίου 2002.

Η έκθεση σχολιάζει τα αποτελέσματα του ομίλου για το 2001, όπου επισημαίνει τη σημαντική αύξηση των φόρων από τόκους και αποσβέσεις σε σχέση με τη χρήση του 2000, η οποία επιβάρυνε την κερδοφορία, ώστε αυτή να καταλήξει σε απώλειες προ φόρων κερδών της τάξης του 41%.

Η Εθνική ΑΧΕ αναφέρει σχετικά με τις εκτός Ελλάδας δραστηριότητες της ΕΠΑΤΤ, ότι η εταιρία τερμάτισε για τέταρτη συνεχή χρονιά πρώτη στη μεταφορά επιβατών και εμπορικών οχημάτων στη γραμμή της Αδριατικής, ενώ παραθέτει τον αριθμό των επιβατών (69.267) και των φορτηγών (14.786) που τα πλοία των οι Επιχειρήσεων Αττικής μετέφεραν στη νεοπαγή γραμμή της Βαλτικής.

Στην έκθεση εκφράζεται η γνώμη πως πιθανή ανάπτυξη των επενδύσεων των Επιχειρήσεων Αττικής σε Βαλτική και Αδριατική δεν θα σταθεί από μόνη της αρκετή να βελτιώσει την κερδοφορία του τρέχοντος έτους. Η βελτίωση της κερδοφορίας, επισημαίνει η έκθεση της Εθνικής ΑΧΕ, θα έρθει μεσο-μακροπρόθεσμα και υπό ορισμένες προϋποθέσεις, όπως είναι η σταθερότητα στις τιμές των καυσίμων.

Υπενθυμίζεται ότι μέσα στο 2001, στο στόλο του ομίλου προστέθηκαν τα Superfast 5, 6, 7, 8 (τα δύο πρώτα στην Αδριατική και τα άλλα δύο στη Βαλτική), ενώ κατά τους πρώτους δύο μήνες του 2002 παρελήφθησαν τα Superfast 9 και 10. Εξάλλου, ο όμιλος έχει αναγγείλει τις προθέσεις του να δρομολογήσει τα Superfast 11 και 12, τα οποία αναμένει μέχρι τον Ιούνιο, στη γραμμή Σκωτίας - Βελγίου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v