Εκθεση της Eurolink για τη Folli Follie

Σύσταση ”συσσώρευσης” (add) με τιμή-στόχο τα 22 ευρώ περιλαμβάνει έκθεση της Eurolink για τη Folli Follie, με ημερομηνία 22 Μαρτίου. Η έκθεση σκιαγραφεί τις διεθνείς δραστηριότητες της εταιρίας και εκτιμά αύξηση τζίρου 47% και προ φόρων κερδών κατά 50% το 2002.

Εκθεση της Eurolink για τη Folli Follie
Σύσταση ”συσσώρευσης” (add) και τιμή-στόχο τα 22 ευρώ, από προηγούμενη σύσταση για ”μείωση θέσεων” (reduce) και τιμή-στόχο τα 20 ευρώ, περιέχει έκθεση της Eurolink για τη Folli Follie, με ημερομηνία 22 Μαρτίου 2002.

Σύμφωνα με την έκθεση, η αύξηση της κερδοφορίας για το 2002 θα προέλθει κυρίως από την περαιτέρω ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας του Οµίλου, µέσω νέων καταστηµάτων στις αγορές της Ασίας (Κίνα, Ιαπωνία), καθώς και µέσω του εµπλουτισµού της γκάµας των προϊόντων στις αγορές αυτές.

Επιπλέον ώθηση αναµένεται να δώσουν και οι πρόσφατες συνεργασίες µε τις αεροπορικές εταιρίες Japan Airlines, Singapore Airlines και British Airways.

”Η έντονη δραστηριοποίηση της εταιρίας στο εξωτερικό και η ορθολογική ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων, σε συνδυασµό µε τις προβλέψεις για σταδιακή ανάκαµψη της διεθνούς οικονοµίας από το α’ εξάµηνο του 2002, µας καθιστούν αισιόδοξους για τη διατήρηση του ρυθµού µεγέθυνσης του Οµίλου” επισημαίνεται στην έκθεση.

Οσον αφορά τα επιχειρηµατικά σχέδια του Οµίλου για το 2002, σε αυτά, όπως τονίζεται στην έκθεση της Eurolink, περιλαµβάνεται η επέκταση στην αγορά της Κίνας και γενικότερα η ανάπτυξη δικτύου καταστηµάτων στην περιοχή της Ασίας, ενώ προγραµµατίζεται η τοποθέτηση όλου του εύρους των προϊόντων στο σύνολο των καταστηµάτων της σε αυτές τις αγορές, συµπεριλαµβανοµένων αυτών της νέας γραµµής χρυσού 17Κ, της νέας γραµµής τσαντών και των νέων σειρών στα ρολόγια και στα γυαλιά ηλίου.

Στην Ιαπωνία (η αγορά µε τα περισσότερα σηµεία πώλησης - συνολικά 73) προγραµµατίζεται η εισαγωγή της θυγατρικής Folli Follie Japan Ltd (στην οποία κατέχει το 40%), στο χρηµατιστήριο του Τόκιο, ώστε να χρηµατοδοτηθεί η επέκταση του δικτύου πωλήσεων.

Επίσης, ο Οµιλος σκοπεύει να επεκταθεί και στην αγορά της Ισπανίας, εντός του 2002. Στην Ελλάδα, η εταιρία προχωρεί στην υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου ύψους περίπου 12 εκατ. ευρώ, το οποίο αφορά την ανέργεση νέων σύγχρονων εγκαταστάσεων, σε ιδιόκτητο οικόπεδο. Στις εγκαταστάσεις αυτές θα λειτουργήσει και η πρώτη µονάδα κατασκευής ρολογιών, σύµφωνα µε τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Ο Ομιλος, όπως εκτιμάται στην έκθεση, θα διατηρήσει τον υψηλό ρυθµό ανάπτυξης και το 2002, κυρίως λόγω της δυναµικής εξάπλωσης του δικτύου πωλήσεων στις διεθνείς αγορές, των συνεργασιών µε την DFS και τα ΚΑΕ, που της δίνουν τη δυνατότητα παρουσίας στα µεγαλύτερα αεροδρόµια της Ελλάδας και του εξωτερικού, αλλά και των πρόσφατων συνεργασιών µε µεγάλες αεροπορικές εταιρίες, που θα βοηθήσουν στην περαιτέρω εδραίωση του brand name διεθνώς. Για τους παραπάνω λόγους, προβλέπουµε αύξηση του ενοποιηµένου κύκλου εργασιών κατά 47% και αύξηση των κερδών προ φόρων κατά 50% περίπου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v