Η Google εισέρχεται στο Ιnternet μέσω κινητού

Η Google επέκτεινε την αυτοκρατορία της, με την ανακοίνωση συμφωνίας με τη Vodafone για συμμετοχή της μηχανής αναζήτησης στην υπηρεσία Ιnternet μέσω κινητού τηλεφώνου Vodafone Live. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το Ιnternet μέσω κινητού θα είναι πιο κερδοφόρο από πλευράς διαφημιστικών εσόδων, ενώ η Google υπόσχεται πραγματική πρόσβαση στο Ιnternet από το κινητό τηλέφωνο.

της Maija Palmer

Η Google επέκτεινε την αυτοκρατορία της εντός της εβδομάδας, με την ανακοίνωση συμφωνίας με τη Vodafone για συμμετοχή της μηχανής αναζήτησης στην υπηρεσία Ιnternet μέσω κινητού τηλεφώνου Vodafone Live.

Το deal είναι το τελευταίο μιας σειράς κινήσεων από την εταιρία μηχανών αναζήτησης με στόχο την καθιέρωση ισχυρής παρουσίας στο Ιnternet μέσω κινητού τηλεφώνου.

Είναι μια λογική κίνηση για την Google. Η εταιρία είχε έσοδα 6,1 δισ. δολ. πέρυσι από διαφημιστικές καταχωρίσεις στις σελίδες της μηχανής αναζήτησης. Η εφαρμογή του ίδιου μοντέλου στα κινητά τηλέφωνα μπορεί να οδηγήσει σε μια πελατειακή βάση 2 δισεκατομμυρίων χρηστών κινητού τηλεφώνου, έναντι 1 δισ. χρηστών του Διαδικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο, στην παρούσα φάση.

Ορισμένοι αναλυτές εκτιμούν ότι οι διαφημίσεις στα κινητά τηλέφωνα θα καταλήξουν να είναι πιο κερδοφόρες από αυτές στον χώρο του

Διαδικτύου. Οι διαφημιστές πληρώνουν ήδη σημαντικά ποσά για να είναι στις προεξέχουσες θέσεις μιας ιστοσελίδας. Στη μικρότερη οθόνη του κινητού τηλεφώνου, η προεξέχουσα θέση θα έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία και, ως εκ τούτου, θα χρεώνεται πιο ακριβά.

Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας προσπαθούν εδώ και καιρό να προωθήσουν επιτυχημένα τις υπηρεσίες Ιnternet μέσω κινητού. Ωστόσο, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν περιλαμβάνουν την έλλειψη κινητών με δυνατότητα πρόσβασης στο Ιnternet στην αγορά, αλλά και τιμολογιακές πολιτικές που καθιστούν πανάκριβη τη χρήση του Ιnternet μέσω της συσκευής του κινητού τηλεφώνου.

Έως τώρα, πολλές εταιρίες κινητής τηλεφωνίας εισήγαγαν δικές τους μηχανές αναζήτησης στις υπηρεσίες Ιnternet που προσέφεραν, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες όπως της νορβηγικής Fast Search & Transfer και της αμερικανικής Jumptap.

Ωστόσο, αυτές συχνά έδειχναν προτίμηση στα portal των ίδιων των εταιριών αντί για το ευρύτερο Ιnternet. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Google, από τις 100 δισ. διαθέσιμες ιστοσελίδες στο Ιnternet μέσω σταθερής τηλεφωνίας, μόλις 1.000 σελίδες είναι διαθέσιμες στα περιεχόμενα των υπηρεσιών Ιnternet των εταιριών κινητής τηλεφωνίας.

© The Financial Times Limited 2006. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v