Διπλάσιοι οι online καταναλωτές φέτος στις ΗΠΑ

Ο αριθμός των καταναλωτών που επισκέφθηκαν τα websites των Wal-Mart, Target και Circuit City διπλασιάστηκαν στο τριήμερο των Ευχαριστιών σε σχέση με πέρσι, ενώ η Visa USA ανακοίνωσε ότι οι δαπάνες για online αγορές με πιστωτική κάρτα αυξήθηκαν 32%, στα 544 εκατ. δολάρια.

του Jonathan Birchall από τη Νέα Υόρκη

Ο αριθμός των καταναλωτών που επισκέφθηκαν τα websites της Wal-Mart, της Target και της Circuit City διπλασιάστηκαν στο τριήμερο των Ευχαριστιών σε σχέση με πέρσι, υπογραμμίζοντας τη μεγάλη πρόκληση που θέτουν οι online πωλήσεις των παραδοσιακών εμπορικών καταστημάτων στα εμπορικά sites.

Η κίνηση στο Walmart.com αυξήθηκε 120%, στους 3,3 εκατομμύρια χρήστες την Παρασκευή μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών, όταν ξεκινάει η εορταστική περίοδος για το αμερικανικό εμπόριο. Με την αύξηση, η Wal-Mart εδραίωσε τη θέση της ως το Νο 3 site καταναλωτικών αγορών μετά την Amazon και την eBay και πριν από την ανταγωνιστική της Target.

Η κίνηση στην ιστοσελίδα της Target αυξήθηκε 143%, στους 2,9 εκατ. χρήστες, ενώ στης Best Buy 75%, στους 2,1 εκατ. χρήστες. Η κίνηση στην Circuit City, που διαθέτει όπως και η Best Buy ηλεκτρονικά προϊόντα, διπλασιάστηκε στους 1,7 εκατ. χρήστες.

Οι επισκέψεις στην ebay μειώθηκαν 8%, στους 9,4 εκατ., ενώ στην Amazon αυξήθηκαν 11% στους 4,6 εκατ. χρήστες.

Οι μεγάλες εμπορικές αλυσίδες των ΗΠΑ δεν δημοσιοποιούν στοιχεία για τις online πωλήσεις τους, αλλά η Visa USA ανακοίνωσε ότι οι δαπάνες για online αγορές με πιστωτική κάρτα αυξήθηκαν 32%, στα 544 εκατ. δολάρια την Παρασκευή και το Σάββατο.

© The Financial Times Limited 2005. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v