”Click to Call” από τη Google

H Google εισέρχεται σε ένα νέο τομέα των μηχανών αναζήτησης, που βασίζεται στην τηλεφωνική κλήση για την επικοινωνία των διαφημιστών με τους πιθανούς πελάτες. Η υπηρεσία, η οποία ονομάζεται ”Click to Call” δείχνει να στοχεύει στις πολλές μικρές επιχειρήσεις που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία online διαφήμισης της Google επειδή δεν έχουν δική τους δικτυακή παρουσία.

του Richard Waters στο Σαν Φρανσίσκο

H Google εισέρχεται σε ένα νέο τομέα των μηχανών αναζήτησης, που βασίζεται στην τηλεφωνική κλήση για την επικοινωνία των διαφημιστών με τους πιθανούς πελάτες.

Η υπηρεσία, η οποία ονομάζεται ”Click to Call” δείχνει να στοχεύει στις πολλές μικρές επιχειρήσεις που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία online διαφήμισης της Google επειδή δεν έχουν δική τους δικτυακή παρουσία, σύμφωνα με ανταγωνιστές και αναλυτές.

Η απόφαση της Google να δοκιμάσει την προσέγγιση της διαφήμισης που βασίζεται στις τηλεφωνικές κλήσεις, κάτι που αποκαλύφθηκε στην ίδια την ιστοσελίδα, αντανακλά την ενίσχυση της δραστηριότητας στον εν λόγω τομέα της online διαφήμισης που αναμένεται να αναπτυχθεί γοργά.

Η σύνδεση των χρηστών του διαδικτύου με διαφημιστές μέσω τηλεφωνικής κλήσης, αν και βρίσκεται ακόμη σε πολύ πρώιμο στάδιο, εκτιμάται ότι θα αποτελέσει μια αγορά αξίας μεταξύ 1,4 και 4 δισ. δολαρίων έως το 2009, σύμφωνα με την Kelsey Group.

H Ebay ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την Skype, την εταιρία υπηρεσιών τηλεφωνικών κλήσεων μέσω internet που εξαγόρασε το καλοκαίρι, ως τη βάση για μια νέα διαφημιστική υπηρεσία.

Η AOL της Time Warner ξεκίνησε μια αντίστοιχη υπηρεσία τον Απρίλιο ενώ εκπρόσωπος της Yahoo τόνισε ότι η εταιρία βρίσκεται εδώ και πολλούς μήνες σε φάση δοκιμών για ανάλογη υπηρεσία.

Στο τεστ της Google, ένα πράσινο τηλέφωνο εμφανίζεται μαζί με ένα διαφημιστικό μήνυμα στις καταχωρήσεις ”sponsored search” που εμφανίζονται μαζί με τα αποτελέσματα αναζητήσεων στο διαδίκτυο.

Από τους πιθανούς πελάτες που κάνουν ”κλικ” στο τηλέφωνο ζητείται να εισάγουν το τηλέφωνό τους. Η υπηρεσία της Google καλεί το νούμερο αυτόματα και το συνδέει με τον διαφημιστή.

© The Financial Times Limited 2005. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v