Google: Δωρεάν υπηρεσία ανάλυσης ιστοσελίδων

Η Google αναμένεται να φέρει τα ”πάνω κάτω” στην αγορά αναλύσεων δικτυακών τόπων και να βελτιώσει τη θέση της στη διαφημιστική αγορά, με την εκκίνηση νέας δωρεάν υπηρεσίας που καταμετρά την αποδοτικότητα των ιστοσελίδων και των online διαφημίσεων.

του Chris Nuttall στο Σαν Φρανσίσκο

Η Google αναμένεται να φέρει τα ”πάνω κάτω” στην αγορά αναλύσεων δικτυακών τόπων και να βελτιώσει τη θέση της στη διαφημιστική αγορά, με την εκκίνηση νέας δωρεάν υπηρεσίας που καταμετρά την αποδοτικότητα των ιστοσελίδων και των online διαφημίσεων.

Η Google Analytics έχει αναπτυχθεί βάσει λογισμικού που αποκτήθηκε όταν η Google εξαγόρασε την Urchin, μια εταιρία αναλύσεων internet, το Μάρτιο. Η Urchin χρέωνε 199 δολάρια το μήνα για το προϊόν της και πρόσφερε τις υπηρεσίες της για εταιρίες του Fortune 500, όπως η Procter & Gamble.

Το γεγονός ότι ένα τέτοιο εξειδικευμένο προϊόν λογισμικού θα πάρει το εμπορικό σήμα της Google και θα παρέχεται δωρεάν έχει τρομάξει ανταγωνιστές της Urchin, όπως οι WebSideStory, Coremetrics και Webtrends.

Επίσης αναμένεται να θορυβήσει ανταγωνιστές της Google στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Yahoo και η Microsoft, οι οποίες δεν έχουν τόσο εξειδικευμένα εργαλεία για να ενισχύσουν την ελκυστικότητα των δικών τους δραστηριοτήτων. Οι χρήστες της υπηρεσίας AdWords της Google, της υπηρεσίας που δημιουργεί διαφημίσεις και λέξεις-κλειδιά, θα διαπιστώσουν ότι έχουν πρόσβαση στην Google Analytics μέσω των λογαριασμών που έχουν ήδη στην εταιρία.

”Προσφέροντας δωρεάν αυτή την υπηρεσία, στοχεύουμε στο να δώσουμε σε όλες τις ιστοσελίδες -μικρές και μεγάλες- τα εργαλεία που χρειάζονται για να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους, να βγάζουν χρήματα και να βελτιώσουν την online εμπειρία για όλους”, επισημαίνει ο Paul Muret, μηχανολόγος της Google και ένας εκ των ιδρυτών της Urchin.

Το λογισμικό Google Analytics θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επιλέγουν τις λέξεις-κλειδιά που είναι πιο αποδοτικές και προσελκύουν περισσότερους πελάτες στα sites όταν τα βρίσκουν στις μηχανές αναζήτησης. Επίσης, μπορεί να δείξει πόσο αποδοτικές είναι οι διαφημίσεις με banners ή μέσω e-mails, καθώς και να υποδείξει ποιες αλλαγές χρειάζονται οι ιστοσελίδες από πλευράς σχεδιασμού, ενώ η υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη σε 16 γλώσσες.

© The Financial Times Limited 2005. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v