Το Ιnternet προκαλεί μεταβολές στη διαφήμιση

Η διεισδυτικότητα του Ιnternet οδηγεί σε θεμελιώδεις αλλαγές στη διαφημιστική ”πίτα”, καθώς τα διαφημιστικά κεφάλαια στρέφονται σε αυτό και η προσοχή των καταναλωτών απομακρύνεται από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης. Αλλωστε, οι διαφημιστές μπορούν να μετρήσουν ακριβώς την κίνηση των χρηστών.

της Aline van Duyn στη Νέα Υόρκη

Η εταιρία επενδύσεων Veronis Suhler Stevenson επισημαίνει σε νέα έκθεση ότι η διεισδυτικότητα του Ιnternet οδηγεί σε θεμελιώδεις αλλαγές στη διαφημιστική ”πίτα”, καθώς τα διαφημιστικά κεφάλαια στρέφονται σε αυτό και η προσοχή των καταναλωτών απομακρύνεται από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης.

Η έκθεση προβλέπει ότι τα διαφημιστικά έσοδα των νέων media, που περιλαμβάνουν την καλωδιακή και δορυφορική τηλεόραση και το Ιnternet, θα ενισχύονται με ρυθμό 17% ετησίως για τα επόμενα πέντε χρόνια, φτάνοντας στα 69 δισ. δολ. το 2009.

”Η βιομηχανία υπόκειται σε θεμελιώδεις αλλαγές, όπως είχαν προβλέψει οι επιχειρηματίες του Ιnternet πριν από 10 χρόνια”, επισημαίνει ο James Rutherfurd, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Veronis Suhler Stevenson.

Οι παραδοσιακές εταιρίες media έχουν ήδη ενισχύσει τις κινήσεις εξαγορών των επιχειρήσεων Ιnternet. Η News Corp. ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι θα δαπανήσει περί τα 2 δισ. δολ. σε εξαγορές εταιριών Διαδικτύου, κινήσεις στις οποίες προσανατολίζονται και κολοσσοί όπως η μητρική της New York Times και η Dow Jones.

Η ύφεση που ακολούθησε τη ”φούσκα” των τεχνολογικών μετοχών οδήγησε σε σημαντική μείωση των διαφημιστικών δαπανών, οι οποίες ενισχύθηκαν έντονα, για πρώτη φορά πέρυσι, κατά 7,3%. Η έκθεση της VSS προβλέπει ότι ο κλάδος θα αναπτυχθεί με ρυθμό 6,8% εφέτος.

Το Ιnternet αποδεικνύεται πιο αποδοτικό για τους διαφημιστές, καθώς μπορούν να μετρήσουν ακριβώς την κίνηση των χρηστών μετρώντας τους ανθρώπους που κάνουν ”κλικ” στις συνδέσεις.

© The Financial Times Limited 2005. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v